iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 3 update iOS6 via Wi-Fi mislukt (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/125532-ipad-3-update-ios6-via-wi-fi-mislukt.html)

Thomazie 22-09-12 12:44

iPad 3 update iOS6 via Wi-Fi mislukt
 
Heb zojuist meerdere malen geprobeerd om via instellingen -> algemeen -> software-update mijn Ipad te updaten naar IOS6. Echter stopt hij met downloaden wanneer deze op de helft is. De volgende melding verschijnt in beeld: ''fout bij het downloaden van IOS6''

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.

Peterpaul290 22-09-12 23:28

Ik heb er ook last van!
Kan het ook zijn dat mijn iPad 3 Gé jelbreakt is?
Via iTunes lukt het ook niet
Wie kan ons helpen?
Al vast bedankt!

Nico1939 22-09-12 23:36

Gek genoeg weer iets vreemds, laatste bericht is van 13 sept..... 9dagen oud dus.

Peterpaul290 22-09-12 23:40

Ik heb er ook last van!
Kan het ook zijn dat mijn iPad 3 Gé jelbreakt is?
Via iTunes lukt het ook niet
Wie kan ons helpen?

JohanIPad 23-09-12 11:23

Ik dus ook, geen jailbreak, gewoon via Wi-Fi, elke keer weer een foutmelding.....

WouterD 23-09-12 12:23

Voor mij hetzelfde, upgrade gestart, even niet gekeken en nu blijft het scherm hangen (de voortgangs balk onder apple logo op een zwart scherm) op 20 / 25%

Ik krijg geen meldingen, kan dit gewoon lang duren en moet ik wachten op de melding?

Geen Jailbreak, ik upgrade via Wi-Fi en de ipad hangt aan de oplader. :confused:

monique2331 23-09-12 13:07

Voor mij geen problemen,
Heb upgrade gestart via instellingen, algemeen, software update en hij deed het
gewoon zoals het moest.

Monique

Dragon 23-09-12 13:14

Hier ook, ging goed zinder problemen. Probeer iOS6 eens gewoon te downloaden. En dan in iTunes met shift aanwijzen.

WouterD 23-09-12 17:06

Toch gelukt, na update bleef die hangen in het laadscherm.

Terwijl ik de ipad aan itunes had hangen de ipad geheel uitgezet (sluimer knop en home knop tegelijkertijd ingedrukt houden (10 sec)

Na nog wat gelees en geklooi hetzelfde weer geprobeerd om hem aan te zetten kwam hij netjes terug en kon ik door de setup. (Leek wel langer te duren dan 10 sec, maar ok)

JohanIPad 23-09-12 18:15

Mij is het ook gelukt, ik denk dat dit de oplossing is, de iPad moet 100% opgeladen zijn, dan aan de lader houden en dan de upgrade starten via instellingen enz. De iPad moet de hele tijd aan de lader blijven! Upgrade is meer dan 700 mb, maar er wordt ook opgeruimd zo te zien, heb na de installatie zelfs 200 mb extra! Hier ben ik wel blij mee, anders is de 16gb wel heel snel vol! Gelukkig heeft Apple hier aan gedacht!

Diamondwodka 22-10-12 01:27

Bij mij lukt het nog steeds niet! Ipad is 100% geladen, aan de lader en via instellingen de update gestard maar blijf de melding krijgen "fout bij downloaden ios6".
Heeft iemand een oplossing?
Apps willen sinds kort ook niet meer updaten maar ik weet niet of dat er ook iets mee te maken heeft.

Thomazie 22-10-12 20:09

Probleem los je op door van bestanden reserve kopie te maken en vervolgens je Ipad te herstellen. Zit niks anders op. Hierna werkt hij weer als vanouds.

Diamondwodka 22-10-12 20:43

Update iOS6
 
Dank je wel voor je antwoord. Een reserve kopie moet ik op mijn pc via Itunes maken? Gaat nu n.l. automatisch via ICloud.
Hoe herstel ik de Ipad daarna?

Alvast bedankt voor een antwoord.

hanske636 22-10-12 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diamondwodka (Bericht 841396)
Dank je wel voor je antwoord. Een reserve kopie moet ik op mijn pc via Itunes maken? Gaat nu n.l. automatisch via ICloud.
Hoe herstel ik de Ipad daarna?

Alvast bedankt voor een antwoord.

Herstellen met iTunes.
Selecteer 'reserve kopie in icloud teruszetten'

Volg gewoon de aanwijzingen op het scherm.
En lees eerst wat er staat voor je iets aan- of wegvinkt. ;)

Thomazie 22-10-12 20:56

Ja precies. Vervolgens ook via iTunes je iPad herstellen. -> klik in de linker kolom (in iTunes) je iPad aan. Vervolgens zie je gegevens over jouw product en daaronder twee knoppen. 'Herstellen' (terug naar fabrieksinstellingen) zal daar ook bij staan.

hartm240 29-10-12 09:18

Ik had hetzelfde probleem, uiteindelijk gelukt door de iPad aan te sluiten op de Mac, nu heb ik alleen het probleem dat ik mijn reservekopie niet terug kan zetten opmdat die beschadigt is of niet compatibel met de iPad, hoe kan ik dit oplossen, ik mis nu in-app gegevens die ik nodig heb, ik wil best terug naar iOS 5 als ik de gegevens maar terug krijg.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:12.