//

Apps gaan niet van iTunes naar iPad

Apps gaan niet van iTunes naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben sinds kort bezitter van een ipad, ik ben er zeer content mee maar nu ondervind ik toch wat problemen. ik heb verschillende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-12, 00:23
naomizzz naomizzz is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard Apps gaan niet van iTunes naar iPad

hallo,

ik ben sinds kort bezitter van een ipad, ik ben er zeer content mee maar nu ondervind ik toch wat problemen.
ik heb verschillende apps in mijn itunes staan die ik wil overzetten naar de ipad, maar dit lukt dus niet!

ik heb een scherm gezien waarin je alles kan slepen naar het scherm van je ipad, maar als ik dan toepassen klik gebeurt er niets.
als ik klik op herstellen dan vraagt hij of ik zeker weten 3 apps wil verwijderen?
als ik synchroniseren druk dan zie ik dat hij tot stap 3 van 5 komt, verder gaat hij niet.
ik heb vanochtend nog ibooks, spotify en een game erop gezet, het is dus niet dat ik geen idee heb hoe het moet.
iemand enig idee wat er kan zijn?
herstarten dmv ronde knop en uitknop tien sec ingedrukt houden heb ik ook geprobeerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-12, 22:30
Dragonsky Dragonsky is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 17
Standaard

Misschien helpt het als je iTunes account gaat machtigen bij de store
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad brokkie iPad algemeen 0 22-01-11 19:16
Windows: Iphone 3GS naar Iphone4, apps gaan niet over cozmo iTunes 2 05-11-10 18:56
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet djepie iTunes 2 05-09-10 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.