iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   App store: zoeken werkt niet meer? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/126668-app-store-zoeken-werkt-niet-meer.html)

tess65 02-10-12 21:19

App store: zoeken werkt niet meer?
 
Het zoeken naar app's in de app store werk niet meer:mad:. In de nieuwe ios 6.

lgxmkl1 02-10-12 23:12

Wat voor melding krijg je dan, wanneer je een zoekopdracht invult in de rechter bovenhoek?

Beech43 02-10-12 23:39

Bij mij wel hoor, maar soms is de App Store wel wat traag. Aankopen laten zien lukt soms niet binnen mijn onrustige levensstijl.:D

mxmvm 03-10-12 07:10

Heb precies hetzelfde, zoeken werkt niet andere functies van app store vreselijk traag.

avinassh 03-10-12 13:45

App store search werkt niet op iPhone 5
 
Sinds gister kan ik geen apps meer zoeken in de app store op me iPhone 5,
op me iPhone 4 en iPad lukt dit wel.
Heeft iemand dit ook en weet iemand er misschien ook een oplossing voor?

Tnkx

tess65 03-10-12 14:12

Ik ben terug geweest naar de winkel. En als advies gekregen backup maken in icloud en itunes. In itunes ipad herstellen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 14:31 ----------

Misschien heeft het te maken dat ik in de winkel geen Wi-Fi verbinding had. Eenmaal thuis weer op Wi-Fi werkte het weer. Snap er niets van. Hopelijk blijft het nu goed werken.

XIII 03-10-12 14:35

// Berichten samengevoegd (en titel verduidelijkt)

offringa 04-10-12 21:30

Bij mij werkt het ook niet
 
I.i.g. gisteren en vandaag werkt het zoeken in de app store niet meer op mijn iPhone 4 met IOS 6. Als ik een zoekopdracht intik dan krijg ik wel (juiste) suggesties maar er verschijnt niets om verder te bekijken of te installeren ... !? Op de iPad (3) geen probleem.

Beech43 04-10-12 23:01

dan moet je even je profiel bijwerken ? iPad nog steeds iOS 5.1.1 ?

offringa 04-10-12 23:04

Sorry hoor ;-) Done!

Beech43 04-10-12 23:15

En het lukt nu nog steeds niet ?

offringa 04-10-12 23:17

Denk dat het aanpassen van mijn profiel op dit forum daarin niet helpt ...

Beech43 04-10-12 23:55

Nee, dat begrijp ik ook wel, maar ik heb zojuist mijn iPad en iPod even verbonden met de App Store en er waren geen problemen, terwijl ik de laatste dagen die wel had, elders op dit en andere fora werd daar over geklaagd. Vandaar mijn vraag of het bij jou nog zo is.

seba123a 05-10-12 09:10

je moet je Wi-Fi uit en da terug aanzetten en opnieuw inloggen met je apple id

karo42 03-01-13 15:20

Omdat hier geen duidelijk antwoord staat,meldt ik hier even dat de zoekfunctie bij mij niet werkt op de iPad. Als je een app wilt zoeken ( bv marktplaats en appevent) dan krijg je een melding dat er niets gevonden is. Op een andere iPad en de iPhone geen problemen.

Ik sta voor een raadsel. En ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Beide iPad's zijn hetzelfde ,met dezelfde firmware ( wel andere appleID), en de 1 doet het goed,en de ander niet.

Kan iemand me helpen om het op te lossen? Het is nl een heel vervelend probleem........

Beech43 03-01-13 17:13

Wat heb je in Instellingen/Algemeen/Zoeken met Spotlight allemaal aangevinkt ?
Excuses, het gaat hier om het zoeken met Spotlight, maar jij bedoelt in de AppStore ? Waar zoek je dan ? Want andere AppleID geeft natuurlijk wel andere apps als je zoekt naar gekochte apps.

karo42 04-01-13 09:08

Gewoon in de AppStore van de iPad,als je een app wilt hebben. Gratis of kopen maakt niet uit. Ik was op zoek naar het appje van marktplaats en appevent.....

Je kan dus rechtsboven in je zoekopdracht intypen en dan geeft ie gewoon geen resultaten. Maw er is dus geen app van marktplaats of appevent op de ene iPad. De andere iPad heeft hem dus wel. Dat is toch niet goed?

Het is de iPad van mij en de iPad van mijn vriend ( die doet vreemd) , dezelfde versie,dezelfde firmware. Maar we hebben aparte appleID's.

Wat heeft Spotlight hiermee te maken? De iPad werkt verder wel goed,op dit probleem na en een iPad is toch bedoelt om AppS op te zetten,maar dat gaat dus niet.

Beech43 04-01-13 11:29

Marktplaats heeft geen app voor iPad. Als je zoekt op Marktplaats krijg ik AutiScout. En appevent levert ook niets op als je iPadapps zoekt. Blijkbaar zoek je op de ene iPad naar alle apps en op de andere naar alleen voor iPad.

karo42 04-01-13 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 865753)
Marktplaats heeft geen app voor iPad. Als je zoekt op Marktplaats krijg ik AutiScout. En appevent levert ook niets op als je iPadapps zoekt. Blijkbaar zoek je op de ene iPad naar alle apps en op de andere naar alleen voor iPad.

Ik zal er eens goed opletten,kan het me niet voorstellen.

Ik heb op mijn iPad wel marktplaats als app. Ik zal eens in mijn AppStore kijken,en vanavond ( als vriend met iPad terug is) met beide iPad's naast elkaar.

Bedankt voor je antwoord,mocht ik nog problemen hebben dan meld ik me wel weer!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.