iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Capaciteit "overig" op iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/126762-capaciteit-overig-op-ipad.html)

Lancia 03-10-12 22:59

Capaciteit "overig" op iPad
 
Hallo

Indien mijn iPad via kabel synct met mijn iMac heb ik een zeer kleine capaciteit 'overig' - ongeveer 2 GB
Indien ik sync via Wi-Fi verhoogt deze capaciteit 'overig' plots tot wel 16,5 GB.

What's happen ?
Hoe kan ik dit verhelpen ?
Ik heb de laatste IOS versie en iPad 3

Lancia

Beech43 03-10-12 23:17

Kijk eens in beide situaties bij Instellingen/Gebruik en ga na waar de verschillen zitten.
Heb je Podcast's op je iPad of ander spul en je hebt je aankopen niet overgezet in iTunes toen je iPad met de kabel aan je Mac hing ?

daantje22 29-10-12 14:48

hier ook overige 4 GB, maar ik zou niet weten wat??

Beech43 29-10-12 15:35

Tja, wat niet weet, wat niet deert, toch ?

jap74 29-10-12 15:55

Instellingen->Algemeen->gebruik.

Check daar eens welke apps veel opslag vereisen.

daantje22 29-10-12 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 846116)
Tja, wat niet weet, wat niet deert, toch ?



jawel, want als je iets niet weet kan je het ook niet verhelpen.
Ik kan die extra 4GB namelijk goed gebruiken..


@jap; heb helemaal niks in apps zoals imovie, iphoto ofzo opgeslagen,dus die 4GB is onverklaarbaar als ik in mijn instellingen kijk

Beech43 29-10-12 16:32

Maar als je 64 GB tot je beschikking hebt en je kunt die 4 GB goed gebruiken, dan heb je er toch heel veel op staan. Kranten, tijdschriften, bijlages emails.....?
Je kunt, als je op Gebruik klikt in Instellingen, zien wat de apps allemaal voor ruimte innemen, en als je op een app klikt waar dat dan in zit. Je kunt niet apart data in een app verwijderen, wel kun je als je de app verwijdert en weer installeert, met een schone lei beginnen, dat kan heel wat opleveren. Maar je moet wel goed weten wat je dit, want opgeslagen spelresultaten zijn dan dus weg.

daantje22 29-10-12 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 846182)
Maar als je 64 GB tot je beschikking hebt en je kunt die 4 GB goed gebruiken, dan heb je er toch heel veel op staan. Kranten, tijdschriften, bijlages emails.....?

Die 60 GB bestaat eigelijk vooral uit foto's en films die ikzelf gemaakt heb. overige rekent foto's en video's niet mee, dus waar die overige 4 GB van zijn? geen idee..
Heb er maar 15 apps op staan en die verbruiken niks, en 100 mailtjes van in totaal nog geen 100 mb. verder ook niks erop staan.

Guest-20180925190238 29-10-12 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 (Bericht 846184)
Die 60 GB bestaat eigelijk vooral uit foto's en films die ikzelf gemaakt heb. overige rekent foto's en video's niet mee, dus waar die overige 4 GB van zijn? geen idee..

Als je 60 GB aan plaatjes en filmpjes hebt dan heb je ook heel wat data aan thumbnails (voor die plaatjes en filmpjes) plus nog wat indices. Die data gaat in "overige".


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.