//

logo in Webmail op iPad1

logo in Webmail op iPad1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn zakelijke mail lezen en bewerken op mijn iPad 1 d.m.v. webmail. Als ik echter een mail verstuur via webmail dan kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-12, 03:09
ChrisT63 ChrisT63 is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard logo in Webmail op iPad1

Ik wil mijn zakelijke mail lezen en bewerken op mijn iPad 1 d.m.v. webmail. Als ik echter een mail verstuur via webmail dan kan ik in mijn handtekening geen logo opnemen. Deze wordt niet weergegeven.
In mijn verzonden mails (via mijn iMac, met Outlook voor Mac) stonden echter wel handtekeningen met een logo. Toen dacht om i.p.v. het logo op te nemen in mijn handtekening, slim te zijn en het logo vlak voor het verzenden van mijn te kopiëren uit een reeds verzonden mail en deze te plakken onder mijn nieuwe mail. Maar helaas kan ik het logo ook niet plakken.

Hoe kan ik toch een logo toevoegen? Nogmaals het logo wordt wel op mijn iPad weergegeven in de mails die ik eerder heb verzonden via Outlook op mijn iMac.

Wie kan mij helpen???

BVD.

Gr Chris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-12, 08:04
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Beste Chris,

Zover ik weet ondersteund de iPad enkel plain signatures, als je een afbeelding toevoegt aan een e-mail dan wordt deze als bijlage verzonden en niet als afbeelding (direct) zichtbaar in de e-mail.
  #3  
Oud 05-10-12, 11:13
ChrisT63 ChrisT63 is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Xynta,
Bedankt voor je reactie. Plain signatures is duidelijk. Maar waarom kan ik in de mail app wel het logo onderaan de mail plakken (even getest met mijn prive mail account), het wordt dan geen bijlage maar word gewoon zichtbaar onderaan de mail, en bij webmail kan ik het logo niet plakken onderaan mijn mail. Als dat wel zou kunnen dan kan ik een plain singnature maken en als het nodig is het logo erin plakken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Webmail op iphone 4s? Student23 iPhone algemeen 4 25-01-12 17:19
MobileMe webmail Rubenn1992 iPhone algemeen 2 19-07-11 12:39
Webmail ontvangen op Iphone Spider109 iPhone algemeen 12 25-01-10 13:46
Exchange webmail op Iphone 3G Sandrino iPhone algemeen 8 17-07-08 21:30
Webmail fplin Jailbreak apps en thema's 2 27-03-08 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.