iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   werkt nieuwe Ipad Wi-Fi + cellular uit VS ook in België? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/127051-werkt-nieuwe-ipad-wifi-cellular-vs-belgie.html)

kwk 07-10-12 21:56

werkt nieuwe Ipad Wi-Fi + cellular uit VS ook in België?
 
Hoi,

Kan iemand mij zeggen of een Ipad3 Wi-Fi + Cellular die in Amerika gekocht is, ook werkt in België met al zijn mogelijkheden (dat je dus hier ook gebruik kunt maken van de mogelijkheid om overal te internetten mits een abonnement?

Ik weet dat die cellular gelijk staat met het 4G netwerk en dat dat nog niet in België bestaat. Schakelt die van de VS hier dan automatisch naar 3G netwerk (zonder iets te moeten doen) en kan je dan gewoon bij een provider een data-abonnement gaan kopen om overal te kunnen internetten? Of moet dit gekraakt worden om dit te kunnen?

Vooral de functie 'overal internet' is belangrijk.
Ik zou er eentje in de VS kunnen kopen, maar ik weet niet of ik dat dan kan gebruiken.

Alvast bedankt voor reacties!

zeromusx 08-10-12 08:32

Normaal gezien denk ik van niet omdat in tegenstelling tot de iPhone 5, de iPad maar 1 band bevat voor 4G.

Wacht op verdere info hier of vraag na in een APR of Apple Store

Guest-20180925190238 08-10-12 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwk (Bericht 834519)
Kan iemand mij zeggen of een Ipad3 Wi-Fi + Cellular die in Amerika gekocht is, ook werkt in België met al zijn mogelijkheden (dat je dus hier ook gebruik kunt maken van de mogelijkheid om overal te internetten mits een abonnement?

Ja, die iPad werkt in België op alle GPRS/EDGE/UMTS/HSPDA netwerken. Op de (toekomstige) 4G netwerken zal die iPad echter niet werken in Europa.

kwk 08-10-12 19:57

bedankt voor je reactie.
weet je misschien ook of je in Amerika een Ipad 3 Cellular kan kopen zonder vast te hangen aan AT&T of Verizon? Als je op de website kijkt van apple store us en je wil hem bestellen, moet je immers meteen kiezen tussen de 2. Maar dan hang je dus meteen aan een abonnement vast als ik het goed begrijp. Een abonnement dat je niet wil gezien je hem in België wil gebruiken en een belgisch aboonement of prepaid kaartje wil aanschaffen.
Of zie ik het verkeerd en hang je daar niet aan vast?

zeromusx 08-10-12 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwk (Bericht 835031)
bedankt voor je reactie.
weet je misschien ook of je in Amerika een Ipad 3 Cellular kan kopen zonder vast te hangen aan AT&T of Verizon? Als je op de website kijkt van apple store us en je wil hem bestellen, moet je immers meteen kiezen tussen de 2. Maar dan hang je dus meteen aan een abonnement vast als ik het goed begrijp. Een abonnement dat je niet wil gezien je hem in België wil gebruiken en een belgisch aboonement of prepaid kaartje wil aanschaffen.
Of zie ik het verkeerd en hang je daar niet aan vast?

Ik denk dat je hem wel locked zult kunnen kopen, al dan niet in de Apple Store zelf.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.