//

werkt nieuwe Ipad wifi + cellular uit VS ook in België?

werkt nieuwe Ipad wifi + cellular uit VS ook in België? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Kan iemand mij zeggen of een Ipad3 WIFI + Cellular die in Amerika gekocht is, ook werkt in België met al zijn mogelijkheden (dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-12, 21:56
kwk kwk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Question werkt nieuwe Ipad Wi-Fi + cellular uit VS ook in België?

Hoi,

Kan iemand mij zeggen of een Ipad3 Wi-Fi + Cellular die in Amerika gekocht is, ook werkt in België met al zijn mogelijkheden (dat je dus hier ook gebruik kunt maken van de mogelijkheid om overal te internetten mits een abonnement?

Ik weet dat die cellular gelijk staat met het 4G netwerk en dat dat nog niet in België bestaat. Schakelt die van de VS hier dan automatisch naar 3G netwerk (zonder iets te moeten doen) en kan je dan gewoon bij een provider een data-abonnement gaan kopen om overal te kunnen internetten? Of moet dit gekraakt worden om dit te kunnen?

Vooral de functie 'overal internet' is belangrijk.
Ik zou er eentje in de VS kunnen kopen, maar ik weet niet of ik dat dan kan gebruiken.

Alvast bedankt voor reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-12, 08:32
zeromusx zeromusx is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Brugge (Sint Kruis)
Berichten: 38
Standaard

Normaal gezien denk ik van niet omdat in tegenstelling tot de iPhone 5, de iPad maar 1 band bevat voor 4G.

Wacht op verdere info hier of vraag na in een APR of Apple Store
  #3  
Oud 08-10-12, 08:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwk Bekijk bericht
Kan iemand mij zeggen of een Ipad3 Wi-Fi + Cellular die in Amerika gekocht is, ook werkt in België met al zijn mogelijkheden (dat je dus hier ook gebruik kunt maken van de mogelijkheid om overal te internetten mits een abonnement?
Ja, die iPad werkt in België op alle GPRS/EDGE/UMTS/HSPDA netwerken. Op de (toekomstige) 4G netwerken zal die iPad echter niet werken in Europa.
  #4  
Oud 08-10-12, 19:57
kwk kwk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor je reactie.
weet je misschien ook of je in Amerika een Ipad 3 Cellular kan kopen zonder vast te hangen aan AT&T of Verizon? Als je op de website kijkt van apple store us en je wil hem bestellen, moet je immers meteen kiezen tussen de 2. Maar dan hang je dus meteen aan een abonnement vast als ik het goed begrijp. Een abonnement dat je niet wil gezien je hem in België wil gebruiken en een belgisch aboonement of prepaid kaartje wil aanschaffen.
Of zie ik het verkeerd en hang je daar niet aan vast?
  #5  
Oud 08-10-12, 22:44
zeromusx zeromusx is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Brugge (Sint Kruis)
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwk Bekijk bericht
bedankt voor je reactie.
weet je misschien ook of je in Amerika een Ipad 3 Cellular kan kopen zonder vast te hangen aan AT&T of Verizon? Als je op de website kijkt van apple store us en je wil hem bestellen, moet je immers meteen kiezen tussen de 2. Maar dan hang je dus meteen aan een abonnement vast als ik het goed begrijp. Een abonnement dat je niet wil gezien je hem in België wil gebruiken en een belgisch aboonement of prepaid kaartje wil aanschaffen.
Of zie ik het verkeerd en hang je daar niet aan vast?
Ik denk dat je hem wel locked zult kunnen kopen, al dan niet in de Apple Store zelf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS5 GM Seed: Cellular Data werkt niet (icm Vodafone) Ruud_ Vodafone 10 26-10-11 18:34
Wi-Fi werkt niet meer na nieuwe upgrade 1.1.3 soulphlik Archief 1 02-02-08 13:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.