//

Hoe reset je homebutton van ipad 2

Hoe reset je homebutton van ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn homebutton van mijn Ipad 2 werkt niet meer, ik heb er niet heel veel last van omdat ik multitasking aan heb staan, maar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-12, 14:26
bartvandenbrekel bartvandenbrekel is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard Hoe reset je homebutton van ipad 2

Mijn homebutton van mijn Ipad 2 werkt niet meer, ik heb er niet heel veel last van omdat ik multitasking aan heb staan, maar het is wel vervelend. Op mijn Ipad heb ik de software 6.0 geïnstalleerd.

Weet iemand hoe je ik mijn homebutton kan resetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-12, 14:53
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Als hij niet meer werkt is hij dan niet kapot?
Je kan eens een backup maken en iOS 6 schoon te installeren (eerst testen zonder je backup terug te zetten) maar ik denk dat je knop kapot is en vervangen moet worden.
  #3  
Oud 11-10-12, 15:16
Dymo Dymo is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 73
Standaard

Er is hier eens een truc geplaatst die de home button zou doen 'resetten' er zijn hier echter geen bewijzen van dat het dat ook daadwerkelijk doet.
De methode was om een app op te starten, de lock button inhouden tot er de 'slide to power off' balk komt en dan de home button inhouden. Wat dit eigenlijk doet is de applicatie forceren tot afsluiten, of dit uberhaupt iets doet met de home button betwijfel ik en dit werkt waarschijnlijk niet als je home button helemaal niet meer reageert.

Je kan eventueel je home button als het ware te 'masseren' door rondjes te draaien aan de zijkant en dergelijke waardoor evt stof er onderuit kan komen.

Als je home button helemaal niet meer reageert zal het echt iets hardwarematigs zijn wat kapot is. Heb je nog garantie dan zou ik teruggaan naar de winkel waar je de iPad hebt aangeschaft, anders zou ik een goede reperateur zoeken.
  #4  
Oud 11-10-12, 16:48
bartvandenbrekel bartvandenbrekel is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de informatie ik ga eens je manieren proberen, en als dat niet werkt dan heb ik pech en hoop ik dat ik nog garantie heb. Ik zal ook een langs een Premium Reseller gaan om te kijken wat ze er daar over zeggen.

Dankje!
  #5  
Oud 11-10-12, 22:22
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Hier staat ook nog iets: Homeknop iPhone kapot? Probeer dit stappenplan eens! - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opladen en synchroniseren alleen na reset Ipad baw iPad algemeen 4 28-02-12 12:43
Na harde reset valt toestel uit & vraag om herinstallatie via itunes. Hoe data behoud QQQ iTunes 0 21-11-11 11:04
Iphone 4 overgekocht, = geblokkeerd.. geen sim kaart.. Hoe reset ik em? Dpac iPhone algemeen 4 15-09-11 23:38
Safari Iphone 4 - hoe reset je???? WT44 iPhone algemeen 4 24-08-10 00:39
Hoe HARDWARE reset doen op iPhone jbott Unlock [archief] 4 04-02-08 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.