//

iPad mini met of zonder abonnement

iPad mini met of zonder abonnement discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een iPad mini Wi-Fi + Cellular aanschaffen. Heeft iemand enig idee of het voordeliger is de iPad los te kopen (via de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-12, 22:34
Barbra92 Barbra92 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard iPad mini met of zonder abonnement

Ik wil graag een iPad mini Wi-Fi + Cellular aanschaffen.
Heeft iemand enig idee of het voordeliger is de iPad los te kopen (via de Apple webshop) met een losse nanosim/abonnement (bijvoorbeeld een Sim Only abonnement van T-Mobile), of de iPad te kopen via een provider met een abonnement?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-12, 10:52
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Is de iPad al te koop dan met een abonnement? En als die er zou zijn zou het meestal 2 jarig zijn waar je de voordeel mee pakt. En bij een sim only zou een 1 jarige abonnement voordeliger zijn. Bij een 2 jarige sim only zou je bijna op het zelfde uitkomen. (Verschilt niet veel)

Het is maar wat jij wilt snapje ?😃
  #3  
Oud 20-11-12, 23:16
Janvansteden Janvansteden is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij kan een iPad mini met abonnement best aantrekkelijk zijn. Scheelt je i.i.g een klap geld die je niet in één keer hoeft te betalen. Ik wil het ook graag. Voor de gewone iPad waren die abonnementen ook al te krijgen, dus ik verwacht dat ze er ook wel komen voor de iPad mini. Ik heb me ingeschreven op ipadminiabonnement.nl daar word je op de hoogte gehouden als de abonnementen beschikbaar zijn. Wellicht ook handig voor jou.

Groeten, Jan
Reageren

Labels
abonnement, ipad, ipad mini, mini, provider



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 Wi-Fi + 3G zonder internet abonnement Sliien iPad Navigatie 1 23-06-12 20:58
iPhone met of zonder abonnement, het grote voordeel.. Iron` Overige providers Nederland 1 04-09-09 09:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.