//

iPad mini besteld, of toch naar de winkel vrijdag

iPad mini besteld, of toch naar de winkel vrijdag discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb op de eerste pre-order dag van apple de ipad mini besteld met bijpassende hoes om 09:01 de levertijd was gelijk 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-10-12, 17:16
Lisette1987 Lisette1987 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: den haag
Berichten: 8
Wink iPad mini besteld, of toch naar de winkel vrijdag

Hallo allemaal,

ik heb op de eerste pre-order dag van apple de ipad mini besteld met bijpassende hoes om 09:01 de levertijd was gelijk 2 weken levering wordt gedaan op 19 november. nu baal ik hier ontzettend van want ik wil hem graag op 2 november hebben, mijn vraag is nu wat kan ik het beste doen, afwachten tot donderdag de bestelling bij apple annuleren en naar de mediamarkt gaan? of afwachten of de levertijd nog veranderd?

ik heb met een medewerker gesproken van mediamarkt vandaag en die wist nog niet zeker of deze vrijdag beschikbaar is in de winkel, maar hij zei dat ik bij hun meer kans heb op de ipad mini.

ik heb tevens de bestelling gedaan met de creditcard van mijn pa, binnen hoeveel tijd heb ik het geld weer terug?

ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven over wat ik het beste kan doen.

Groetjes Lisette
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-12, 20:22
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je je geld terug wilt hebben dat met een creditcard betaald is dan wordt dat vaak teruggestort op een bankrekening en duurt vaak een paar weken. Als je nu annuleert is er misschien nog niets afgeschreven, alleen loop je dan het risico dat je 'm a.s. vrijdag niet krijgt.

Laatst gewijzigd door Beech43; 01-11-12 om 01:18.
  #3  
Oud 30-10-12, 20:43
Lisette1987 Lisette1987 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: den haag
Berichten: 8
Standaard

ja maar het dilemma is dat apple zegt niet te leveren op 2 november dus dat is de reden dat ik denk dat ik bij mediamarkt misschien meer kans maak!

wat denken jullie, zijn er mensen die met hetzelfde probleem zitten?
  #4  
Oud 30-10-12, 20:48
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Ik heb mijn iPad (4) ook online besteld bij Apple op 26 oktober om 09:01 en inderdaad 2 weken levertijd plus de verzend dagen heeft Apple de levering op 19 november geschat daar wil ik niet op wachten. Iemand al meer informatie of de mediamarkt donderdag op vrijdag nacht open gaat?
  #5  
Oud 30-10-12, 21:11
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

iPad 4 besteld op 26 oktober om 20.00 in de Apple online store

Vandaag een mailtje met vermoedelijke verzenddatum 07-11

Maar denk je niet dat het bij mediamarkt vrijdag rijen dik staat van ipad mini kopers? Zelfde als met de iPhone 5, ik denk dat je kans vrijwel nihil is
  #6  
Oud 30-10-12, 21:13
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 Bekijk bericht
iPad 4 besteld op 26 oktober om 20.00 in de Apple online store

Vandaag een mailtje met vermoedelijke verzenddatum 07-11

Maar denk je niet dat het bij mediamarkt vrijdag rijen dik staat van ipad mini kopers? Zelfde als met de iPhone 5, ik denk dat je kans vrijwel nihil is
Bij de iPad 3 afgelopen maart stond er snachts een klein rijtje en containers vol met ipads!
  #7  
Oud 30-10-12, 21:40
Lisette1987 Lisette1987 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: den haag
Berichten: 8
Standaard

ik twijfel echt zo wat ik moet doen, het is raar dat mediamarkt niet kan aangeven of ze ook daadwerkelijk kunnen leveren vrijdag, zou de media markt in den haag ook eventueel open gaan snachts? ik denk dat ik donderdag maar even afwacht en dan miss toch maar annuleer bij apple store heb geen zin om tot 19 november te moeten wachten

wat doen jullie?
  #8  
Oud 30-10-12, 21:45
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lisette1987 Bekijk bericht
ik twijfel echt zo wat ik moet doen, het is raar dat mediamarkt niet kan aangeven of ze ook daadwerkelijk kunnen leveren vrijdag, zou de media markt in den haag ook eventueel open gaan snachts? ik denk dat ik donderdag maar even afwacht en dan miss toch maar annuleer bij apple store heb geen zin om tot 19 november te moeten wachten

wat doen jullie?
Ik ga denk ik ook cancelen hopelijk media markt den haag gewoon open die nacht
  #9  
Oud 30-10-12, 21:49
Lisette1987 Lisette1987 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: den haag
Berichten: 8
Standaard

ja anders gelijk bij opening om 10 uur in rijswijk dat is wat dichterbij voor mij, en veiliger haha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 21:11 ----------

net dit bericht gelezen op internet:

Vanochtend om 09.03 iPad Mini besteld, levering 15 november. Net even een telefoontje met Apple gehad. Mijn vraag was waarom hij niet eerder geleverd kon worden omdat hij a.s. vrijdag ook al in winkels te koop is. Ze gaf een beetje een vaag antwoord maar zei eigenlijk dat hij a.s. vrijdag leverbaar zal zijn. Het lukte me niet om meer informatie los te krijgen, maar volgens mij is de kans vrij groot dat hij a.s. vrijdag alsnog geleverd gaat worden. Het zal misschien maar net zijn wie je aan de telefoon krijgt, las ergens anders al dat er wel letterlijk gezegd was dat er vrijdag iPad Mini's geleverd gaan worden.

klinkt dit hoopgevend?
  #10  
Oud 30-10-12, 23:57
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Er word aanstaande vrijdag 100% zeker niks geleverd vanuit de Apple online store

Waarom? Dan had je nu al een verzendbevestiging moeten hebben dat hij onderweg is, zoals de Amerikanen al enkele dagen hebben

Je kunt je bestelling dan volgen en dat kan nog niemand in NL dus zal je hem niet op de release hebben

Maar wat is er erg aan nog 18 dagen wachten?? Is nog maar 2,5 week?

En je hebt al betaald, ik zou dat gedoe met geld terug enz niet de moeite vinden

Daarbij koop ik liever mijn spullen bij de Apple online store dan bij mediamarkt

Bij mediamarkt kun je niet zomaar ruilen, de service centre doet moeilijk om alles, ook als hij DOA komt

Beter bij Apple online, en als consument heb je meer recht als je iets online koopt ( wet koop op afstand) ipv in de winkel
  #11  
Oud 31-10-12, 13:30
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

de Mediamarkt den haag is aanstaande vrijdag al om 8:00 open vanwege een belangrijke lancering!
  #12  
Oud 31-10-12, 16:20
Lisette1987 Lisette1987 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: den haag
Berichten: 8
Standaard

ik ga er heen

Laatst gewijzigd door Lisette1987; 31-10-12 om 18:03.
  #13  
Oud 31-10-12, 17:47
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dat moet je vooral zeggen, zo maak je slapende honden wakker
  #14  
Oud 01-11-12, 00:11
kjellie kjellie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lisette1987 Bekijk bericht
wat denken jullie, zijn er mensen die met hetzelfde probleem zitten?
Lisette, ik zit in dezelfde situatie (besteld 09:02, verwachte leverdatum 15/11). Er is echter geen probleem want bij Apple kan je een bestelling die nog niet is verzonden, probleemloos annuleren op de overzichtspagina van je bestelling.

Apple neemt het te betalen bedrag immers niet direct van je (vaders ) creditcard, zij 'reserveren' het alleen maar. Wanneer je annuleert, wordt deze reservatie verwijderd. Lees het op Apple Store: terugbetaling.

Ga dus maar naar mediamarkt en als je er eentje kan bemachtigen gewoon direct annuleren. Lukt prima vanaf je iPhone .

Er is nog een kleine kans dat de eerste bestellingen via de Apple Store op 2/11 geleverd worden. Zullen we morgen weten. Zoniet ga ik vrijdag ook aanschuiven...

Laatst gewijzigd door kjellie; 01-11-12 om 00:25.
  #15  
Oud 01-11-12, 00:28
Lisette1987 Lisette1987 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: den haag
Berichten: 8
Standaard

okay Kjellie ik ga morgen even afwachten tot hoelaat kunnen ze de status nog veranderen? dan annuleer ik gewoon als ik ze heb gehaald bij de Mediamarkt denk je dat je er 2 mag kopen of geldt de regel 1 per persoon? want mijn moeder wil er ook graag een hebben.
maar ben toch bang voor geen levering op 2 november als ik het zo om me heen hoor van andere :-(
  #16  
Oud 01-11-12, 00:37
kjellie kjellie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

De status verandert eerst even in 'bestelling wordt voorbereid'. Ik denk dat je vanaf dan niet meer kan annuleren. Kan eigenlijk op elk moment gebeuren.

Bij Apple retailers hier in België is het meestal 1 toestel per klant...
  #17  
Oud 01-11-12, 00:53
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik ga hem ook aanstaande vrijdag in de Mediamarkt halen. Als het goed is hebben ze de iPad mini gewoon op voorraad. Dat was ook zo bij de iPad 3. Tevens ook gewoon hier in Den Haag. En als ze hem niet op voorraad hebben dan bestel ik hem gewoon in de Apple Store..
__________________
  #18  
Oud 01-11-12, 10:19
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kjellie Bekijk bericht
Er is nog een kleine kans dat de eerste bestellingen via de Apple Store op 2/11 geleverd worden. Zullen we morgen weten. Zoniet ga ik vrijdag ook aanschuiven...

nee hoor, dan had je status allang op verzonden moeten staan aangezien de ipad's uit het verre buitenland komen en enkele dagen verzendtijd hebben, je kan er dus vanuit gaan dat je op 02-11 niks in huis hebt aangezien dat morgen al is en je order niet is verzonden
  #19  
Oud 01-11-12, 12:01
Arnevb's schermafbeelding
Arnevb Arnevb is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Weet iemand of ook de iPad 4 in de officiele Apple reseller stores gaat belanden morgen? Amac heeft mij al een bericht gestuurd dat ze de iPad mini en de gewone iPad gaan verkopen vanaf morgen.
  #20  
Oud 01-11-12, 12:03
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnevb Bekijk bericht
Weet iemand of ook de iPad 4 in de officiele Apple reseller stores gaat belanden morgen? Amac heeft mij al een bericht gestuurd dat ze de iPad mini en de gewone iPad gaan verkopen vanaf morgen.


de gewone ipad is toch de ipad 4 ??

ja, vanaf morgen kun je ook de ipad 4 overal kopen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.