//

Iphone 5 ongevoelig scherm

Iphone 5 ongevoelig scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met mijn nieuwe 5 het gevoel dat het touchscreen minder direct reageert dat de 4. Soms moet ik enkele malen tikken alvoren enige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-12, 18:26
Reapash Reapash is offline
• iOS 6.0
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 5 ongevoelig scherm

Ik heb met mijn nieuwe 5 het gevoel dat het touchscreen minder direct reageert dat de 4. Soms moet ik enkele malen tikken alvoren enige reactie komt. Kan het te maken hebben met apps die mogelijk nog niet goed zijn aangepast aan de afmetingen van de 5? Met Wordfeud bv hapert de shuffle toets onderaan het speelscherm?! Algemeen echter stel ik vast dat het scherm niet elke aanraking opmerkt al kan ik niet echt spreken van een groot probleem; het blijft werkbaar maar ipv dat het allemaal wat gelikter zou moeten gaan hapert hier iets. Mijn vriendin ervaart hetzelfde met haar Iphone 5 en vindt hem daarom een minder goed toestel. Terecht of niet, dat is jammer voor het geld. Nog iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-12, 10:36
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard

Dat heb ik ook.. je moet soms heel precies drukken of zelfs een paar keer drukken. Ik dacht dat het aan mijzelf lag omdat ik nergens er melding zag over maken. Maar dit weekend ging ik wat foto's maken en als ik er ééntje in de prullebak wou gooien moest ik meerdere malen tikken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi ongevoelig op iPAd ericmeuffels Wi-Fi 11 22-07-12 09:30
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPad algemeen 5 09-01-12 00:01
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) marc1971 Jailbreak 3 07-12-11 16:18
Wi-Fi erg ongevoelig op iPhone 4 plindeman Wi-Fi 3 02-09-10 22:21
Touchscreen deel ongevoelig! pevi iPhone algemeen 1 28-02-08 19:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.