appel store gesincronizeerd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wat kan ik nu doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
appel store gesincronizeerd
wat kan ik nu doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leg eerst eens uit wat je probleem is...
|
|||
|
|||
heb geen apps meer(zijn weg)heb in de itunes store ze gesincronizeerd
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je?
Zijn alle 3rd party Apps op je iPad verdwenen? En bedoel je dat je met de iTunes App op je PC hebt gesynchroniseerd? |
|
|||
|
|||
denk het!was aan het kijken voor films proberen over te zetten en lap heb er van!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 23:42 ---------- als ik op mijn app store toets komt er niets te voor schijn,enkel een grijs blad,wie kan mij helpen |
|
||||
|
||||
Oh, je bedoelt dat je nu niets ziet in de AppStore op je iPad? (Maar je Apps zijn er wel nog op de iPad?)
In dat geval: er is een storing; kijk maar op de homepage. Het zou helpen als je duidelijker je probleem omschrijft. |
|
|||
|
|||
Soms moet de winkel in onderhoud. Bij mij is het nu ook grijs. Het weer ook trouwens, het is zelfs donker
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
appel tv | teunis | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 24-03-12 21:16 |
Appel tv 3 | boomer21 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 26-12-11 22:21 |
iphone via de VS appel store kopen via MYus | cederique | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-11-09 14:19 |
Windows: Appel ID | aifreddy | iTunes | 1 | 08-06-09 03:03 |
HELP! weer de witte appel | Davinchj | iPhone algemeen | 4 | 08-09-08 13:44 |
|
|