//

Apple id probleem

Apple id probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 november ben ik in bezit van de ipad mini. Dus heb ik hem ook hetzelfde id gegeven als mijn iPhone. Werkte prima. Totdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-12, 10:35
Johe Johe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Apple id probleem

Sinds 2 november ben ik in bezit van de ipad mini.
Dus heb ik hem ook hetzelfde id gegeven als mijn iPhone. Werkte prima. Totdat gisteren opeens een melding kreeg dat hij extra wilde checken of het klopte. Nu krijg ik steeds die beveiligingsvragen om te antwoorden. En ik weet de antwoorden niet meer. Dus via account geprobeerd om dat te wijzigen. Leuk zeg, tot nu toe nog geen mail gekregen van Apple. Zeker al 10 x verstuurd.
Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-12, 10:46
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Tja, een idee is natuurlijk om de antwoorden op je eigen beveiligingsvragen goed te onthouden. Dit is natuurlijk om te voorkomen dat vreemden het makkelijk kunnen kraken.
  #3  
Oud 08-11-12, 12:09
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Maar wat je moet doen, is via deze link het probleem aankaarten en bellen met Apple Support: https://expresslane.apple.com/Getpro..._NL&caller=cup

Om de vragen te resetten hebben ze 2 van de volgende 3 dingen nodig:
1. creditcardgegevens om je identiteit te verifieren. (click&buy gaat dus niet)
2. serienummer van je apparaat om een check uit te voeren. Support stuurt een code naar je apparaat.
3. De antwoorden op je beveiligingsvragen. (maar die heb je dus niet)

Je moet dus kunnen voldoen aan de eerste twee punten. Ik heb nu inmiddels een creditcard en kon dus die koppeling maken. Als je die dus niet hebt, dan heb je een groot probleem en kan je de vragen niet resetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID probleem Sabinakn iPhone algemeen 1 18-07-12 14:30
probleem met Apple TV StiiYl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 14 11-04-12 23:25
Apple TV Wi-Fi probleem nielsleeuw8 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 26-01-12 22:06
[Apple Tv 2 Probleem] TV UIT----->Apple TV 2 stopt/pauze. dtsjunk Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 29-07-11 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.