//

Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten

Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn iPad (3e generatie). Gisteravond vroeg de iPad zelf om een wachtwoord in te voeren nadat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-12, 18:18
Kahless Kahless is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 16
Standaard Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn iPad (3e generatie). Gisteravond vroeg de iPad zelf om een wachtwoord in te voeren nadat ik een emailadres had toegevoegd dus dat deed ik. Sinds vanmorgen moest ik een wachtwoord in voeren (hetgene dat ik had ingevoerd gisteren). Het probleem is dat ik het wachtwoord niet kan uitzetten. Ik kan wel in mijn iPad. De knop van wachtwoord uitzetten is doorzichtig. Weet iemand hier meer over?

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan mijn contacten niet terugzetten op mijn iPhone Liifestyle iTunes 0 31-05-12 19:03
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. GerritClaes iTunes 23 23-05-12 17:11
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind mschmidtwegenbouw iPhone algemeen 3 31-12-11 15:18
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi Eyko Wi-Fi 8 15-11-09 12:30
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, xajonara Archief 1 03-05-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.