//

iPad3 video buffering probleem

iPad3 video buffering probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken in het bezit van een nieuwe iPad 3, ter vervanging van mijn iPad 1. Ik constateer dat bij het bekijken van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-12, 09:38
FrontRunner FrontRunner is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 9
Question iPad3 video buffering probleem

Sinds een aantal weken in het bezit van een nieuwe iPad 3, ter vervanging van mijn iPad 1. Ik constateer dat bij het bekijken van online video's, bijv. YouTube, het bufferen van de video zeer traag gaat en dat het afspelen meerdere malen stopt (soms wel een minuut om verder te bufferen). Meest frustrerende is dat de iPad 1 dit probleem niet heeft.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
buffering, ipad, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fout in script melding ? Geen buffering van films boxerip Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 30-04-12 21:18
Buffering probleem via draadloos netwerk/NAS Lucien1966 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 41 28-03-12 10:06
Zoektocht: Mediaplayer met custom buffering neowam iPhone algemeen 1 23-12-09 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.