//

iPad 2 of iPad mini voor studie en OV

iPad 2 of iPad mini voor studie en OV discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat mijn laptop nogal wat ruimte inneemt ben ik van plan een Ipad te kopen. Ik ga hem voornamelijk voor mijn studie gebruiken en in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-12, 18:08
shibaku shibaku is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard iPad 2 of iPad mini voor studie en OV

Omdat mijn laptop nogal wat ruimte inneemt ben ik van plan een Ipad te kopen. Ik ga hem voornamelijk voor mijn studie gebruiken en in het OV. De meeste tijd zal ik bezig zijn met tekstverwerking en zo nu en dan een filmpje kijken in de trein.

Tevens zat ik er ook aan te denken om hem te gaan gebruiken om samples te activeren in mijn band en om wat te spelen met garaegeband.

Op het eerste gezicht leek mij een Ipad mini voldoende maar ik weet niet of het kleinere scherm niet gaat storen met tekstverwerking. Ik ga wel een toetsenbord erbij aanschaffen voor tekstverwerking.

Wat zouden jullie mij aanraden?

alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-12, 20:59
CrimpyRex CrimpyRex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 45
Standaard

Je geeft aan dat tekstverwerking en een filmpjes kijken jouw prioriteiten zijn. Dan lijkt het me logisch om voor de iPad 2 te gaan vanwege het grotere scherm.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.