iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Wi-Fi probleem ios 6.01 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/129943-wifi-probleem-ios-6-01-a.html)

Lingyun 18-11-12 11:48

Wi-Fi probleem ios 6.01
 
Hoi allemaal mijn naam is ling yun ik ben nieuw op dit forum
En ik maak me kwaad over het volgde probleem

Sinds Gistereren 17 nov 2012 geen Wi-Fi ik heb speciaal gewacht tot er er nieuwe update ios 6.01 kwam be n gaan update dit had ik dus nooit moeten doen
Want nu ben ik mijn copy met icloud volledig kwijt want hiervoor heb je Wi-Fi
Nodig bedankt apple
stop met je patenten oorlog en zorg eerst voor je klanten
En voor een goed werkende update .
Wat ook niet begrijp dat allen gebruikers dit schijnbaar gewoon voor lief nemen en dus braaf wachten totdat apple over ik weet hoelange tijd pas een oplossing heeft.
Of heeft er niemand meer een probleem en ben ik nu de enigen die er last van heeft.
Zelf de uitleg om diverse goedbedoelde actie uit voeren blijken dus niet werken.
Met android geen enkel Wi-Fi probleem kan apple nog van leren.
Ik ga morgen samsung tab aanschaffen want ik moet toch door kunnen werken
En ga proberen zoveel mogelijk gevens nog te redden .
Voorlopig heb ik het effe gehad met apple
Zeker omdat dit al speelt vanaf sept ios 6.0 en ik denk dat ook jullie hier op dit forum ook geen oplossing hebben ofwel ?
Nogmaals zo,n mooi produkt waarom moet ik opgeven help stop mij geef een goede reden zodat ik geen samsung hoeft aan teschaffen morgen !!!

Guest-20180925190238 18-11-12 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lingyun (Bericht 854093)
Zeker omdat dit al speelt vanaf sept ios 6.0 en ik denk dat ook jullie hier op dit forum ook geen oplossing hebben ofwel ?
Nogmaals zo,n mooi produkt waarom moet ik opgeven help stop mij geef een goede reden zodat ik geen samsung hoeft aan teschaffen morgen !!!

Wil je nu wat schelden op Apple of wil je een oplossing voor het probleem? :confused:

Om te schelden kan je beter het Chat Forum gebruiken en om een oplossing te vinden is de zoekfunctie van het forum zeer handig.

Voor het overige: welkom op het forum.

Marjootje 19-11-12 22:51

Hallo,
Ik sluit me bij ling yun aan, hier continu problemen sinds iOS 6 update, maar vooral dat de ipad geen verbinding met de iTunes store kan maken.
Ook verdwijnen er soms dingen, de leeslijst b.v en alle contacten, en staan er maar zo weer op.....heel vreemd.
Al verschillende keren de support gebeld, en geven aan dat er iets met de verbinding is, vreemd want iPhone werkt op Wi-Fi volledig probleemloos.
Dacht ook dat de update naar 6.01 de problemen opgelost waren....niet dus.
Heb het ook een beetje met apple gehad.....tot mijn spijt.....had ik de update naar ios6 maar niet gedaan

Guest-20180925190238 19-11-12 23:11

De enige bestaansreden van een probleem is de oplossing van het probleem.

Beschrijf het probleem zo goed als enigszins mogelijk en open een topic met een duidelijke titel. De kans is dan zeer groot dat het probleem wordt opgelost.

Roepen, tieren, schelden en emotionele uitbarstingen hebben nog nooit geholpen om een probleem uit de wereld te helpen.

harre99 31-12-12 13:45

timosha, uw bijdrage bevat ook geen oplossing hoor....:rolleyes:
Een beetje met het vingertje wijzen en uitleggen hoe alles moet gebeuren op het forum, dat wel ...... Zal zeker niet slecht bedoeld zijn, maar komt wel betweterig over. Als je TS zijn post leest, kan je daar goed genoeg uithalen wat het probleem is.
Het is gewoon frustrerend dat je een toestel koopt van ongeveer 700 euro of meer en dat je dan, als er een probleem is met software, dus een probleem waar de oplossing bij apple ligt, je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, zoals ik vanmorgen.
Eerst apple gebeld. A maar meneer, je hebt je toestel aangekocht bij Mobistar, dan moet je je tot hen wenden, om dan daar te horen, meneer, wat kunnen wij als mobistar nu doen aan een fout veroorzaakt door software die niet ontwikkeld is door ons bedrijf , maar door apple. Bel eens naar helpdesk op nummer ...... Om dan te ontdekken dat je een verkeerd nummer gekregen hebt, waardoor je nog is terug kan bellen om dan nogmaals te horen dat dat probleem niet bij hun ligt..... Echt om de muren op te lopen!

Guest-20180925190238 31-12-12 13:55

Kinderachtig emotioneel antwoord verwijderd.

HereIsTom 01-01-13 23:28

Het Wi-Fi probleem ligt niet aan de iOS, ik heb hier diverse iOS 6.0.1 apparaten en die werken perfect met Wi-Fi. Meestal ligt het aan een oude/slechte modem/router!
Zorg dat je modem/router uptodate is.
Haal eens een paar minuten de stroom van de modem/router.

DavePlugge 05-01-13 16:22

Daarom is er al geruime tijd een IOS 6.0.2 uitgebracht.

HereIsTom 05-01-13 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DavePlugge (Bericht 866132)
Daarom is er al geruime tijd een IOS 6.0.2 uitgebracht.

Voor de iPad is er geen iOS 6.0.2!

Guest-20180925190238 05-01-13 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom (Bericht 866174)
Voor de iPad is er geen iOS 6.0.2!

Wel voor de iPad mini :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.