//

Wifi probleem ios 6.01

Wifi probleem ios 6.01 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal mijn naam is ling yun ik ben nieuw op dit forum En ik maak me kwaad over het volgde probleem Sinds Gistereren 17 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-11-12, 11:48
Lingyun Lingyun is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi probleem ios 6.01

Hoi allemaal mijn naam is ling yun ik ben nieuw op dit forum
En ik maak me kwaad over het volgde probleem

Sinds Gistereren 17 nov 2012 geen Wi-Fi ik heb speciaal gewacht tot er er nieuwe update ios 6.01 kwam be n gaan update dit had ik dus nooit moeten doen
Want nu ben ik mijn copy met icloud volledig kwijt want hiervoor heb je Wi-Fi
Nodig bedankt apple
stop met je patenten oorlog en zorg eerst voor je klanten
En voor een goed werkende update .
Wat ook niet begrijp dat allen gebruikers dit schijnbaar gewoon voor lief nemen en dus braaf wachten totdat apple over ik weet hoelange tijd pas een oplossing heeft.
Of heeft er niemand meer een probleem en ben ik nu de enigen die er last van heeft.
Zelf de uitleg om diverse goedbedoelde actie uit voeren blijken dus niet werken.
Met android geen enkel Wi-Fi probleem kan apple nog van leren.
Ik ga morgen samsung tab aanschaffen want ik moet toch door kunnen werken
En ga proberen zoveel mogelijk gevens nog te redden .
Voorlopig heb ik het effe gehad met apple
Zeker omdat dit al speelt vanaf sept ios 6.0 en ik denk dat ook jullie hier op dit forum ook geen oplossing hebben ofwel ?
Nogmaals zo,n mooi produkt waarom moet ik opgeven help stop mij geef een goede reden zodat ik geen samsung hoeft aan teschaffen morgen !!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-12, 11:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lingyun Bekijk bericht
Zeker omdat dit al speelt vanaf sept ios 6.0 en ik denk dat ook jullie hier op dit forum ook geen oplossing hebben ofwel ?
Nogmaals zo,n mooi produkt waarom moet ik opgeven help stop mij geef een goede reden zodat ik geen samsung hoeft aan teschaffen morgen !!!
Wil je nu wat schelden op Apple of wil je een oplossing voor het probleem?

Om te schelden kan je beter het Chat Forum gebruiken en om een oplossing te vinden is de zoekfunctie van het forum zeer handig.

Voor het overige: welkom op het forum.
  #3  
Oud 19-11-12, 22:51
Marjootje Marjootje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Ik sluit me bij ling yun aan, hier continu problemen sinds iOS 6 update, maar vooral dat de ipad geen verbinding met de iTunes store kan maken.
Ook verdwijnen er soms dingen, de leeslijst b.v en alle contacten, en staan er maar zo weer op.....heel vreemd.
Al verschillende keren de support gebeld, en geven aan dat er iets met de verbinding is, vreemd want iPhone werkt op Wi-Fi volledig probleemloos.
Dacht ook dat de update naar 6.01 de problemen opgelost waren....niet dus.
Heb het ook een beetje met apple gehad.....tot mijn spijt.....had ik de update naar ios6 maar niet gedaan
  #4  
Oud 19-11-12, 23:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De enige bestaansreden van een probleem is de oplossing van het probleem.

Beschrijf het probleem zo goed als enigszins mogelijk en open een topic met een duidelijke titel. De kans is dan zeer groot dat het probleem wordt opgelost.

Roepen, tieren, schelden en emotionele uitbarstingen hebben nog nooit geholpen om een probleem uit de wereld te helpen.
  #5  
Oud 31-12-12, 13:45
harre99 harre99 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

timosha, uw bijdrage bevat ook geen oplossing hoor....
Een beetje met het vingertje wijzen en uitleggen hoe alles moet gebeuren op het forum, dat wel ...... Zal zeker niet slecht bedoeld zijn, maar komt wel betweterig over. Als je TS zijn post leest, kan je daar goed genoeg uithalen wat het probleem is.
Het is gewoon frustrerend dat je een toestel koopt van ongeveer 700 euro of meer en dat je dan, als er een probleem is met software, dus een probleem waar de oplossing bij apple ligt, je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, zoals ik vanmorgen.
Eerst apple gebeld. A maar meneer, je hebt je toestel aangekocht bij Mobistar, dan moet je je tot hen wenden, om dan daar te horen, meneer, wat kunnen wij als mobistar nu doen aan een fout veroorzaakt door software die niet ontwikkeld is door ons bedrijf , maar door apple. Bel eens naar helpdesk op nummer ...... Om dan te ontdekken dat je een verkeerd nummer gekregen hebt, waardoor je nog is terug kan bellen om dan nogmaals te horen dat dat probleem niet bij hun ligt..... Echt om de muren op te lopen!
  #6  
Oud 31-12-12, 13:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kinderachtig emotioneel antwoord verwijderd.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 31-12-12 om 20:27. Reden: Op infantiel geklets met infantiel geklets geantwoord
  #7  
Oud 01-01-13, 23:28
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Het Wi-Fi probleem ligt niet aan de iOS, ik heb hier diverse iOS 6.0.1 apparaten en die werken perfect met Wi-Fi. Meestal ligt het aan een oude/slechte modem/router!
Zorg dat je modem/router uptodate is.
Haal eens een paar minuten de stroom van de modem/router.
  #8  
Oud 05-01-13, 16:22
DavePlugge DavePlugge is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 17
Standaard

Daarom is er al geruime tijd een IOS 6.0.2 uitgebracht.
  #9  
Oud 05-01-13, 18:09
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DavePlugge Bekijk bericht
Daarom is er al geruime tijd een IOS 6.0.2 uitgebracht.
Voor de iPad is er geen iOS 6.0.2!
  #10  
Oud 05-01-13, 18:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
Voor de iPad is er geen iOS 6.0.2!
Wel voor de iPad mini
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 10:02
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 LoveSebMagic iPhone algemeen 6 28-09-12 08:17
Ios 6 beta 2 Wi-Fi probleem Dubbelo7 Wi-Fi 2 28-06-12 13:45
Wi-Fi probleem promir Wi-Fi 2 25-01-11 00:11
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.