//

Ipad itunes downloads

Ipad itunes downloads discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Groetjes beste forumleden , ik ben zowel een nieuwe ipadgebruiker als nieuw forumlid bij Iphoneclub. Alles lijkt me wel te lukken op mijn Ipad doch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-12, 14:35
jomi4447 jomi4447 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Antwerpen - Merksem
Berichten: 3
Standaard Ipad itunes downloads

Groetjes beste forumleden , ik ben zowel een nieuwe ipadgebruiker als nieuw forumlid bij Iphoneclub. Alles lijkt me wel te lukken op mijn Ipad doch ik heb wel een klein probleempje dat ik spijtig genoeg zelf niet kan oplossen.
Op mijn Ipad Itunes aangeklikt dan krijg je onderaan het volgende......Muziek, films, audioboeken, Genius, Aankopen en Downloads. Het is met dit laatste ( Downloads ) dat ik een probleempje heb. In een rood cirkeltje staat hier het cijfer 15. Dit Downloads aangeklikt verschijnen er 15 liedjes die ik zogezegd aangeschaft zou hebben ? Weet er niets van , men kan deze liedjes alhier aanklikken en downloaden. Zou ze enkel willen verwijderen , maar hoe , heb reeds alles opgezocht doch niets gevonden. Misschien weten jullie hier wel raad op. Reeds dank bij voorbaat als je me hier zou kunnen met helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-12, 18:39
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Blijkbaar heb je die toch een keer aangeschaft. Om dat nummertje kwijt te raken moet je ze downloaden, dan is het nummertje weg. De nummers kun je dan altijd weer verwijderen van je iPad. Ze blijven wel beschikbaar in jouw iTunesStore.
  #3  
Oud 24-11-12, 11:46
jomi4447 jomi4447 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Antwerpen - Merksem
Berichten: 3
Standaard Ipad Itunes downloads

Hoi Beech43
Bedankt voor uw vlugge antwoord. Zal ze dan maar eens downloaden en hopen dat ik ze niet hoef te betalen.
Geprobeerd maar lukt niet, bij elk liedje staat " Tik om download te hervatten ".
Na dit aangeklikt te hebben staat er " Downloadfout. Tik voor nieuwe poging" en er gebeurt niets. Mijn mening is dat ik eens een cd in mijn PC heb geplaatst om deze in Itunes te zetten. Heb al gezocht maar vind geen cd met deze muziek.
Zal nog wel eens wat beter gaan zoeken, hoop dat ik hem vind en dat het dan wel lukt.
Gtjs John
  #4  
Oud 26-11-12, 11:54
jomi4447 jomi4447 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Antwerpen - Merksem
Berichten: 3
Standaard Ipad Itunes Downloads

Beste forumleden , na enige tijd zoeken heb het antwoord op mijn eigen vraag gevonden op een engelstalige website.
Klik op het pijltje rechts van uw download.
De volgende tekst verschijnt....."Downloadfout".
Verschuif het pijltje naar links met uw vinger of tabletpen.
Dit pijltje wijzigt in de tekst "Verwijder" op een rode achtergrond.
Aanklikken en uw foutieve download verdwijnt.
Heel simpel maar je moet het antwoord wel weten te vinden, is dus nu opgelost.
Hoop dat ik hiermede een kleine bijdrage heb volbracht op deze iphoneclub forum.
Groetjes
John (jomi4447)
  #5  
Oud 26-11-12, 12:12
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

We blijven schuiven
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DOwnloads Itunes Silver-Apple iTunes 0 05-08-09 22:07
MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag sponzert iTunes 0 02-07-09 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.