iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   apps weg?!?!?!!? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/130981-apps-weg.html)

123wouter 06-12-12 09:19

apps weg?!?!?!!?
 
Hoi
Ik heb geen internet thuis en aangezien ik geen apps wil missen download ik wel eens een app op de pc als ik op school ben met mijn laptop die ik elkedag mee neem.
Gisteren heb ik mijn iPad op de computer aangesloten (zonder intnet connectie) en wou mijn gedownloade apps op mijn iPad installeren.
Maar nu heeft hij alle de helft van mijn apps gewist ?!?@#!@!@#!?@#!
Ik heb mijn computer 3 tot 4 maand geleden gereset (Windows).
Ik heb mijn iPad eigelijk nooit op mijn computer aangesloten maar omdat ik graag van de free apps gebruik wil gaan maken moet het op deze manier.
Ik had 200+ apps op mijn iPad (gebruik ze niet allemaal maar toch).
Is er een manier om alle apps weer te krijgen?
Verder heb ik mijn apps die ik gedownload heb niet op de iPad gekregen.
Help wat moet ik doen?

XIII 06-12-12 09:24

Je kunt in de App Store eerdere "aankopen" bekijken en opnieuw downloaden.

colliehome 06-12-12 09:25

elke app dat je ooit hebt "gekocht" - gratis of niet- kan je gewoon terug "kopen" zonder opnieuw te moeten betalen. Maar dit was al lang bekend.
De software voorziet ook een schuifje om de apps niet te delen tussen toestellen. (settings- iTunes en App store.)


volgende keer ook graag een betere titel zodat je sneller geholpen kan worden.

Guest-20180925190238 06-12-12 09:26

Alle apps die je in de Apple App Store gedownload hebt (gratis of betaald) die kan je toch opnieuw downloaden zodra je ergens een internetverbinding hebt.

Als je alleen maar apps op het iDevice download/installeert is het verstandig om bij de eerste connectie met iTunes ook "aankopen overzetten" uit te voeren.

EDIT:
Oeps :o Drie keer is scheepsrecht.

123wouter 06-12-12 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 858908)
Je kunt in de App Store eerdere "aankopen" bekijken en opnieuw downloaden.

Oke maar dat wil alleen als ik verbinding heb met het internet op de iPad toch?

colliehome 06-12-12 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 123wouter (Bericht 858911)
Oke maar dat wil alleen als ik verbinding heb met het internet op de iPad toch?

lijkt me logisch, ja. :D

123wouter 06-12-12 09:33

Maar wat gebeurt er met mijn opgelsagen spellen?
Sommige spellen heb ik heel veel mee gespeelt voraal woordjacht was al level 27 en juist die app heeft hij er ook afgegooit.
EDIT: oke dat is mischien temoeilijke vraag.
Ik heb nog wel een andere voor jullie =]
Kan ik ook nu all mijn apps die ik heb gekocht sygroniseren op mijn laptop met mijn itunes account?
Zoja waar moet ik dat doen.

Guest-20180925190238 06-12-12 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 123wouter (Bericht 858914)
Sommige spellen heb ik heel veel mee gespeelt voraal woordjacht was al level 27 en juist die app heeft hij er ook afgegooit.

Die scores zijn onherroepelijk weg, helaas. Daarom is het goed om regelmatig een backup te maken. Aangezien je niet steeds een internetverbinding hebt kan je dat ook met iTunes op de laptop doen.

KvdS 06-12-12 09:42

Waarschijnlijk ben je die gegevens dan ook kwijt.
Als je in de App-store een programma wilt gaan installeren die je al eerder onder dat account heb gekocht, dan verandert de prijs direct in "Installeer". Volgens mij is dat nieuw in iOS6.

123wouter 06-12-12 09:48

Ik heb wel eens een iCloud sygronysatsie gedaan op mijn iPad maar wat ik er mee kan, geen iedee :/

Als goed is is dat online en dus niet op mijn PC

colliehome 06-12-12 10:00

Blijkbaar heb je heel wat vragen. Daarom stel ik voor om je even eens in te lezen op de website van apple of andere hoe iCloud werkt (Hoe werkt iCloud | Kom alles te weten over delen en bewaren van bestanden via iCloud) en hoe syncronisatie (iOS: synchronisatie met iTunes) werkt. Anders gaat het hier een lijstje van nieuwe vragen worden. Daarom nu een slotje.

123wouter 06-12-12 10:08

iTunes is gwn ingewikkelt voor iemand die er nooit mee werkt. Maar bedankt voor de tip!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.