iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iCloud melding die niet weg gaat (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/131338-icloud-melding-niet-weg-gaat.html)

JapieHendriks 12-12-12 08:37

iCloud melding die niet weg gaat
 
Hallo,

Sinds gister krijg ik de melding op mijn iPad 2 "Van deze iPad is al twee weken geen reservekopie gemaakt. Reserve kopieen worden gemaakt als de iPad is aangesloten op Wi-Fi".

Niks aan de hand tot zover, het vreemde is echter dat de melding niet weg gaat, je kan alleen maar op "OK" klikken maar wanneer ik dat doe blijft de melding staan. De melding neemt zeg maar het hele scherm over kwa aanraking dus ik kan nu niks met de iPad.

Iemand die dit probleem eerder gehad heeft? En wat is de oplossing? Ik heb de iPad de hele nacht aan de lading gezet dus een backup moet er nu wel gemaakt zijn. iOs 6 zit erop.

:)

jap74 12-12-12 09:23

iPad al uitgezet en weer aangezet?

JapieHendriks 12-12-12 09:33

Helaas, dat wil dus juist niet omdat ik het scherm niet kan gebruiken omdat de melding dat overneemt. Ik kan wel de knop indrukken dat "zet uit" verschijnt maar dan kan ik dus niet met mijn vinger van links naar rechts schuiven.

Guest-20180925190238 12-12-12 09:36

Dan voer eens een harde reset uit.

JapieHendriks 12-12-12 09:38

Hoe doe ik dat precies?

Guest-20180925190238 12-12-12 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JapieHendriks (Bericht 860236)
Hoe doe ik dat precies?

Klik eens op het blauwe vraagtekentje achter de woorden harde reset

JapieHendriks 12-12-12 10:24

Oh sorry had ik niet gezien, zit op mijn iPhone te internetten nu, ik zal het vanavond ff proberen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2012 om 10:26 ----------

Meer oplossingen zijn in de tussentijd welkom natuurlijk mocht bovenstaande niet werken

Guest-20180925190238 12-12-12 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JapieHendriks (Bericht 860247)
Oh sorry had ik niet gezien, zit op mijn iPhone te internetten nu, ik zal het vanavond ff proberen

Dan druk op de aan/uit en de home knop tot het witte appeltje verschijnt :-)

Succes gewenst :-)

oriante 01-05-13 21:41

Hallo, ik krijg exact dezelfde melding als bij JapieHendriks.
Hoe is het probleem bij jou opgelost??

Beech43 01-05-13 22:30

Harde reset uitvoeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.