//

Foto's van een gedeeld album downloaden naar iPad

Foto's van een gedeeld album downloaden naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte, Mijn moeder heeft recent een ipad aangeschaft. Voornamelijk voor mails e.d. Ik zie dit ook als een kans om familiefoto's die ik genomen heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-12, 01:43
Pascal2900 Pascal2900 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard Foto's van een gedeeld album downloaden naar iPad

Geachte,
Mijn moeder heeft recent een ipad aangeschaft. Voornamelijk voor mails e.d.
Ik zie dit ook als een kans om familiefoto's die ik genomen heb te delen met haar.
Ik zou Gedeelde Stream kunnen gebruiken, maar eerder zou ik mijn foto's bv via Picasa willen uploaden of Dropbox gebruiken.
Is er een mogelijkheid (zonder Jailbreak) dat mijn moeder eenvoudig door mezelf (en anderen ) gedeelde foto's op haar iPad kan bewaren? Graag ook een "gratis" oplossing zonder Jailbreak.
Dankuwellekes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-12, 07:34
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je hebt de app Picasa Webalbums.
Je kunt ook een Flickr account nemen.
Maar ook Dropbox en SugarSync zijn geschikt. De laatste heeft meer gratis opslag dan Dropbox.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's uit album overzetten naar pc( niet de filmrol) ellendautzenberg iPad algemeen 5 22-01-14 20:07
kan ik ook een album foto's verturen via de mail ? nickpool iPhone algemeen 4 14-11-12 20:20
(foto)album integraal overbrengen naar pc ? Chriskras iPad accessoires en onderdelen 2 15-09-12 17:01
Mac OS X: foto's downloaden van iphone naar mac laiphone iTunes 8 15-07-08 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.