//

Voor het eerst een iPad en geen Wi-Fi thuis. Wat nu ??? Voorlopig kom ik niet verder

Voor het eerst een iPad en geen Wi-Fi thuis. Wat nu ??? Voorlopig kom ik niet verder discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, vandaag voor het eerst een Ipad gekocht/gekregen voor de kerst en kom er niet veerder mee. Thuis heb ik (nog) geen WiFi en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-12, 21:54
Leonberger Leonberger is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard Voor het eerst een iPad en geen Wi-Fi thuis. Wat nu ??? Voorlopig kom ik niet verder

Hallo allemaal, vandaag voor het eerst een Ipad gekocht/gekregen voor de kerst en kom er niet veerder mee. Thuis heb ik (nog) geen Wi-Fi en hoe nu verder terwijl ik vooralsnog niet verder kom dan de aan/uit knop. De Ipad waarover ik het heb is een 32 GB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-12, 21:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Naar een McDonald's of een andere plaats gaan waar een Wi-Fi hotspot is om de iPad te activeren. Activeren met iTunes zou eigenlijk ook moeten lukken.
  #3  
Oud 27-12-12, 00:05
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Of gewoon even een goede Wi-Fi router kopen en aansluiten op je modem en je hebt Wi-Fi thuis;

https://www.digitique.nl/nl/product/10518


Laatst gewijzigd door HereIsTom; 27-12-12 om 15:13.
  #4  
Oud 27-12-12, 03:49
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Een Wi-Fi router kost niet zoveel dus morgen even naar de mediamarkt (of zoiets). Voor €20,- zijn die dingen al te koop. Ben je een echte apple-addict dan is de Apple-Airport een optie (die is wel fors duurder).

Eventueel kun je, via je provider, een modem met Wi-Fi aanschaffen maar een Wi-Fi router aanschaffen is waarschijnlijk eenvoudiger (en goedkoper). Heel simpel de kabel die uit de modem naar je pc loopt in de router steken en een extra kabel (meestal bij de router geleverd) van de router in je pc. Jeb je internet zoals je gewend bent en een Wi-Fi netwerk in je huis.

Deze router heb ik zelf, voldoet prima

Succes en veel plezier met je iPad
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #5  
Oud 27-12-12, 11:07
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Wel je netwerk beveiligen , anders kan de hele buurt gebruik maken van jouw internet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kom niet verder =/ no apologi3s iPhone algemeen 5 11-02-12 19:46
Voor eerst Iphone gekocht, hoe software erop zetten ik kom er niet uit ahmet05 iPhone algemeen 6 22-12-10 02:47
kom niet verder dan apple logo...help! jcpearl iPhone algemeen 25 23-06-09 21:38
Voor het eerst een iphone Nicoleiphone iPhone algemeen 4 07-05-08 13:14
Kom niet verder dan firmware 1.0.1 eric.soul Unlock [archief] 6 24-12-07 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.