iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   alles foto's en video's weg na mislukte jailbreak. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/132375-alles-foto-s-video-s-weg-na-mislukte-jailbreak.html)

sarah22 31-12-12 12:51

alles foto's en video's weg na mislukte jailbreak.
 
ik heb gisteren geprobeerd de ipad van mijn nichtje en neefje te jailbreaken.
met absynthe en met redsnow.
beide gaven me halverwege een foutmelding "jailbreak failed wouldn"t start 4234 "en elke keer weer een andere bericht als ik het opnieuw probeerde of hetzelfde na het proberen van de jailbreak.
bij mijn nichtje zijn alle fotos en videos verdwenen van haar ipad en bij mijn neefje is compleet alles verdwenen inclusief alle apps.
alles is gesynchroniseerd worden en opgeslagen automatisch in itunes maar nu vind ik niks meer terug kan dit nog opgelost worden of is alles officieel weg?

HereIsTom 02-01-13 00:12

Haha.. dat krijg je ervan als je Jailbreakt! Jailbreak is nergens voor nodig, de iPad werk perfect zonder!

kalalibot 02-01-13 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom (Bericht 864879)
Haha.. dat krijg je ervan als je Jailbreakt! Jailbreak is nergens voor nodig, de iPad werk perfect zonder!

Daar ben ik het dus totaal niet mee eens; denk bijvoorbeeld aan het gemis van XBMC. Zonder JB een hoop beperkingen.

En waarom moet je iemand uitlachen?

@Sarah,
Ik hoop dat je neefje/nichtje icloud geactiveerd hadden, alles wordt dan opgeslagen via icloud. kwestie van apple id invoeren en icloud weer aanzetten via instellingen. En anders ben je idd alles kwijt.

maureeen 02-01-13 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom (Bericht 864879)
Haha.. dat krijg je ervan als je Jailbreakt! Jailbreak is nergens voor nodig, de iPad werk perfect zonder!

.. En dit is toch ook geen reactie op de vraag...?

Heb je ook de foto's niet meer in de fotostream staan?

sarah22 02-01-13 18:54

nee, de foto's staan nergens opgeslagen.
het is wel gesynchroniseerd geweest met itunes en ik heb ook een backup gemaakt met itunes van beide ipads,
maar er staat niks opgeslagen, ik heb wel een hoop dossiers gevonden op mijn computer wat normaal gezien de backup moet zijn van de ipad's.
maar het zijn alleen cijfers en als je de dossier opent zie je in principe niks anders dan een wit blad en meerdere cijfers daar achter en dit tientallen keren in elke dossier dat je opent.
dus ik neem aan dat dit de foto's zijn of zo.
maar ik weet niet hoe ik te zien kan krijgen wat er in de dossiers zit noch hoe ik de dossier op mijn ipad terug kan krijgen.
en wat betreft de eerste reactie ik zal daar maar niet op reageren tenslotte neem ik aan dat er op deze site volwassenen komen en geen pubers van 12.

Guest-20180925190238 02-01-13 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarah22 (Bericht 865091)
maar ik weet niet hoe ik te zien kan krijgen wat er in de dossiers zit noch hoe ik de dossier op mijn ipad terug kan krijgen.

De foto's zou je uit die backup bestanden kunnen plukken met iPhone Backup Extractor:

iPhone Backup Extractor for Windows and Mac

PS:
Het is heel lang geleden dat ik het woord "dossier" of "fichier" nog gehoord heb voor "map" of "bestand" :-)

sarah22 02-01-13 19:15

:-) ja, ik hoor me inderdaad aan als een newbie, maar ik beloof dat ik mijn best ga doen om ooit alle correcte computer thermen te leren, en te gebruiken.
bedankt voor de tip ik zal de extractor uitproberen.

Guest-20180925190238 02-01-13 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarah22 (Bericht 865098)
maar ik beloof dat ik mijn best ga doen om ooit alle correcte computer thermen te leren, en te gebruiken.

Dat zijn correcte computertermen (in Franstalige landen) :-) Succes verder :-)

sarah22 03-01-13 01:11

dank je wel ik heb ze weliswaar niet met backup extractor terug gekregen maar wel met ibackupbot dus bedankt voor de tip.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.