iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   nieuwbie problemen met ipad en itunes op win pc (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/132381-nieuwbie-problemen-ipad-itunes-op-win-pc.html)

tsjoe 31-12-12 13:40

nieuwbie problemen met ipad en itunes op win pc
 
op ipad staan boeken
op win pc staan de zelfde boeken in een map /ebooks
op win pc staan nieuwe boeken in de map /toipad
vragen
hoe de nieuwe boeken uit /toipad op ipad zetten zonder dat er boeken verdwijnen van ipad of uit win pc
hoe nieuwe boeken bij zetten op ipad die bijvoorbeeld op andere pc staan op usb stick zonder dat er boeken verdwijnen van de ipad
en dit zelfde ook met fotos
danke let wel ik heb me ipad maar 14 dagen en heb verschillende win pc geen apple pc tot mij beschikking

ikkeg 31-12-12 14:31

?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe (Bericht 864537)
op ipad staan boeken
op win pc staan de zelfde boeken in een map /ebooks
op win pc staan nieuwe boeken in de map /toipad
vragen
hoe de nieuwe boeken uit /toipad op ipad zetten zonder dat er boeken verdwijnen van ipad of uit win pc
hoe nieuwe boeken bij zetten op ipad die bijvoorbeeld op andere pc staan op usb stick zonder dat er boeken verdwijnen van de ipad
en dit zelfde ook met fotos
danke let wel ik heb me ipad maar 14 dagen en heb verschillende win pc geen apple pc tot mij beschikking

Wablief ?? Probeer eens in het Nederlands een duidelijke vraag te stellen.

Beech43 31-12-12 14:42

Het meest simpele is je boeken als attachment naar jezelf te mailen.

Maar toch even een paar vragen:
1) hoe komen de ebooks op je pc
2) waarmee open je je ebooks op je iPad ?

tsjoe 31-12-12 15:32

@beach43
de ebooks komen, op pc door verzamelen van diverse wbesites en aankopen op internet
ik open op ipad met ibooks4
@ikkeg
is een omschrijving van het probleem

Beech43 31-12-12 16:08

iBooks kan geen epubs met DRM beveiliging lezen. Gebruik daarvoor Bluefire, gratis in de AppStore. Wat al op je pc staat mailen naar je iPad en in het vervolg op de link van de aankoop klikken dan opent zich een website met een Bluefireknop. Je dient wel een Adobe-account aan te maken. Zoek even elders op dit forum.

tsjoe 03-01-13 12:39

Misschien toch maar eens herschrijven me probleem
ik gebruik itunes op win pc
op ipad staan boeken
op win pc staan de zelfde boeken in een map /ebooks
deze boeken staan op ipad as ik die synchroniseer
op win pc staan nieuwe boeken in de map /toipad
as ik de ipad nu synchroniseer op die map /toipad
zijn de boeken van uit /ebooks weg
vragen
hoe de nieuwe boeken uit /toipad op ipad zetten zonder dat er boeken verdwijnen van ipad of uit win pc
hoe nieuwe boeken bij zetten op ipad die bijvoorbeeld op andere pc staan op usb stick zonder dat er boeken verdwijnen van de ipad
en dit zelfde ook met fotos
danke let wel ik heb me ipad maar 14 dagen en heb verschillende win pc geen apple pc tot mij beschikking

Beech43 03-01-13 15:30

Je synct blijkbaar je boeken via iTunes, dan moet je bij boeken beide mappen aanvinken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.