iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad gekregen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/132460-ipad-gekregen.html)

duske 01-01-13 17:25

iPad gekregen
 
Hallo

Ik heb van een vriend een ipad ontvangen die hij zelf voorheen gebruikte en nu is het zo dat hij zijn wachtwoord niet meer weet en ik wel zijn apple id heb Als ik nu een nieuw wachtwoord aanvraag gaat dat naar zijn email adres wat hij niet meer heeft en weet ook niet zijn wachtwoodrd meer

WAT IS DE OPLOSSING

groet en bedankt

freestyle4all 01-01-13 17:35

Aansluiten op iTunes en op 'Herstel' klikken?

XIII 01-01-13 17:36

Een eigen Apple ID aanmaken?

(Dan moet je wel alle Apps opnieuw kopen)

duske 01-01-13 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 864812)
Een eigen Apple ID aanmaken?

(Dan moet je wel alle Apps opnieuw kopen)

Bedankt Er staan geen apps op die gekocht zijn dus dat is geen probleem

Stom misschien maar waar moet ik dan naar toe gaan om dat aan te maken.
Is dat bij instellingen of waar ???

In ieder geval bedankt voor je reactie

XIII 01-01-13 18:29

Dat kan waarschijnlijk als je de iPad als nieuw herstelt.

duske 01-01-13 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 864827)
Dat kan waarschijnlijk als je de iPad als nieuw herstelt.

geachte Moderator,

Wat bedoel je hiermee????

XIII 01-01-13 19:04

https://support.apple.com/kb/HT1414?viewlocale=nl_NL

apotheosis 01-01-13 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duske (Bericht 864829)
geachte Moderator,

Wat bedoel je hiermee????

ITunes installeren op de laptop of pc; iPhone/iPad aan de pc hangen tot wanneer deze de Phone/iPad vind (da duurd niet lang) en dan daar opklikken (rechtsboven is het).
Dan ga je update zoeken zien staan en daarnaast iPad herstellen en nog wa ander stuff eronder.

IPad herstellen nemen en ook als nieuwe iPad aanduiden mocht deze dit vragen en dan gewoon laten doen, dat kan wel effe duren, het kan of zal zijn de iPad een aantal keer zal aanspringen en uitspringen enz...
Wacht lang genoeg tot wanneer deze volledig gedaan heeft :).

Ook een nieuw account aanmaken, je zal ook die pc moeten machtigen.
Dat doe je door helemaal linksboven in het hoekje te klikken en daar ga je itune store zien staan, als je daarover gaat ga je verschillende opties zien, daar machtigd ge uwe pc en log je in, maak je account aan enz...

duske 01-01-13 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 864834)
ITunes installeren op de laptop of pc; iPhone/iPad aan de pc hangen tot wanneer deze de Phone/iPad vind (da duurd niet lang) en dan daar opklikken (rechtsboven is het).
Dan ga je update zoeken zien staan en daarnaast iPad herstellen en nog wa ander stuff eronder.

IPad herstellen nemen en ook als nieuwe iPad aanduiden mocht deze dit vragen en dan gewoon laten doen, dat kan wel effe duren, het kan of zal zijn de iPad een aantal keer zal aanspringen en uitspringen enz...
Wacht lang genoeg tot wanneer deze volledig gedaan heeft :).

Ook een nieuw account aanmaken, je zal ook die pc moeten machtigen.
Dat doe je door helemaal linksboven in het hoekje te klikken en daar ga je itune store zien staan, als je daarover gaat ga je verschillende opties zien, daar machtigd ge uwe pc en log je in, maak je account aan enz...

Bedankt voor de duidelijke uitleg, maar op de pc van mij staat al een itunes van mijn ipad en deze wordt voor mijn vrouw Wat nu schrijft hij niet alles over op deze ipad of? HelpBedankt

Beech43 04-01-13 23:37

Gewoon hier beginnen.

suzuki2002 06-01-13 11:53

Hmm oke ?
Als je een ipad krijgt of vind en de rechtmatige eigenaar is niet te bereiken of te traceren of je wilt deze gewoon voor jezelf houden.
Kan je gewoon de ipad herstellen naar fabrieksinstellingen.
Even nieuwe apple id aanmaken met een gmail account

En klaar is kees .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.