//

AVI bestanden afspelen die op SD kaart staan

AVI bestanden afspelen die op SD kaart staan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iPad en een digitale camera nu zou ik graag de filmpjes die ik maak met mijn camera af willen spelen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-13, 15:50
jorkovic jorkovic is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard AVI bestanden afspelen die op SD kaart staan

Beste,

Ik heb een iPad en een digitale camera nu zou ik graag de filmpjes die ik maak met mijn camera af willen spelen op mijn iPad. De filmpjes staan op een SD kaart. Ik heb een adapter gekocht zodat de iPad de sd kaart kan lezen ik ga bij mijn bestanden en vervolgens importeer dat lukt echter kan ik avi niet afspelen.. heeft iemand een oplossing liefst gratis.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-13, 16:07
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

de iPad is niet in staat om AVI te lezen. Converteren dus en naar een bestand dat iTunes kan lezen en dan op de iPad zetten
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 30-01-13, 17:59
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard

Dat kan wel.
Via een videospeler app in de appstore kun je .avi bestanden openen, en bekijken. De meeste zijn overigens wel betaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beperkingen aceplayer bij afspelen avi bestanden zeewind iPhone Apps 2 10-01-13 21:52
Video: iPhone app die .avi en .srt kan afspelen Emiin' Muziek, foto & video 7 03-01-13 16:14
Video: Avi op iphone krijgen en afspelen Syphon Muziek, foto & video 3 23-10-11 17:50
Apple tv avi video afspelen JohnnieQ Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 18-10-11 14:57
Avi bestanden inladen in biblotheek lmt pcopaatje iPhone algemeen 12 18-07-11 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.