iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Wisselen van Appstore, probleem (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/133839-wisselen-appstore-probleem.html)

Mette10 24-01-13 12:53

Wisselen van Appstore, probleem
 
Omdat ik een Nederlandse iPad heb,kan ik in Frankrijk waar ik woon geen app van de Franse INGDirectbank downloaden. De Nederlandse appstore vroeg of ik van store wilde wisselen, dus naar de Franse appstore.
Nadat ik gewisseld had van store, bleek de download ook niet te kunnen. Daarvoor moest ik in de Nederlandse store zijn, volgens de Fransen.
Maar hoe kom ik nu weer teug in die Nederlandse store? Er verscheen geen schermpje om me daarbij te helpen.
Wie weet raad?
Alvast bedankt.

Guest-20180925190238 24-01-13 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mette10 (Bericht 870665)
Omdat ik een Nederlandse iPad heb,kan ik in Frankrijk waar ik woon geen app van de Franse INGDirectbank downloaden.

Er bestaan geen Nederlandse iPads :-) Als je een account hebt in de Franse App Store moet je die app kunnen downloaden uit de Franse App Store.

Er zijn veel forumleden met accounts voor App Stores in verschillende landen. Dus, uitloggen uit de Nederlandse App Store en dan inloggen in de Franse App Store en de gewenste app downloaden.

Mette10 24-01-13 14:21

De iPad is in NL gekocht en heeft een Nederlandse account. Ik heb geen account in de Franse appstore, maar kreeg een voorstel van de NL appstore om hierop te klikken, zodat ik in de Franse appstore zou komen. Ik heb niet ingelogd op de Franse en weet niet hoe ik weer op de Nederlandse moet inloggen. (Op welke manier dat gaat)

Guest-20180925190238 24-01-13 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mette10 (Bericht 870682)
Ik heb geen account in de Franse appstore,

Als je geen account hebt in de Franse App Store kan je ook geen apps downloaden uit die App Store.

Mette10 24-01-13 16:56

Wisselen van Appstore,probleem
 
Ik heb een NL account.
Met die account log ik in in de NL Appstore. Daar zoek ik naar INGDirect. Ik word doorverwezen naar de Franse Appstore, met de vraag of ik dat nu wil. Ik klik op ok en zit meteen in de Franse appstore.
Maar daar kom ik niet meer uit.
Wie helpt mij?:mad::mad:

Guest-20180925190238 24-01-13 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mette10 (Bericht 870716)
Ik heb een NL account.

Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen :o

Citaat:

kan ik in Frankrijk waar ik woon geen app van de Franse INGDirectbank downloaden
Ik dacht dat je de Franse INGDirectbank app wilde downloaden omdat je in Frankrijk woont.

Mette10 24-01-13 17:06

Wisselen van Appstore, probleem
 
Dat klopt ook, maar zelfs dat werkte niet op de Franse appstore.Nu wil ik weer naar de NL appstore. Hoe werkt dat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2013 om 17:26 ----------

Via instellingen heb ik me aamgemeld voor iTunes Match. Toe kreeg ik een melding dat dat alleen in de NL store kan en of ik dat wilde.
Dus alles is op zijn pootjes terecht gekomen.
Meedenkers: bedankt.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.