//

Prestaties ipad beeld op tv

Prestaties ipad beeld op tv discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik begin aan het aansluiten van m'n ipad mini op de tv wil ik graag het volgende weten.... Ik hoop dat jullie kunnen helpen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-13, 15:23
svdveen svdveen is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard Prestaties ipad beeld op tv

Voordat ik begin aan het aansluiten van m'n ipad mini op de tv wil ik graag het volgende weten.... Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Als ik het kleine scherm van de ipad mini uitrek tot tv-formaat, dan kan ik me niet voorstellen dat de beeldkwaliteit acceptabel blijft. Hoe werkt dat? Moet ik hele hoge resolutie videobestanden afspelen als ik via de tv kijk? Of regelt de ipad de juiste resolutie zelf?

Kan ik bijvoorbeeld uitzendinggemist kijken via de ipad op de tv in acceptabele beeldkwaliteit?

Ik wil m'n ipad mini via een lightning naar 30 pins adapter en een 30 pins adapter naar hdmi aansluiten op de tv. Dat kost een fractie van de prijs van een lightning naar hdmi adapter. Zijn er nadelen waar ik rekening mee moet houden of moet het gewoon werken?

Zal de beeldkwaliteit via de Apple TV3 beter zijn dan met de kabels zoals hierboven beschreven?

Alvast bedankt voor de hulp,
Sander.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 accu prestaties nance30 Archief 1 10-10-12 12:16
na update naar 3.1.3 zeer slechte prestaties accu bike_magic iPhone algemeen 2 17-02-10 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.