//

Hoe verwijder ik jailbreak van mijn iPad 2?

Hoe verwijder ik jailbreak van mijn iPad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RobinP Als je daaraan dacht, dan was dat mij dat al wel duidelijk... Dat had je dan wel mogen schrijven dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-02-13, 22:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinP Bekijk bericht
Als je daaraan dacht, dan was dat mij dat al wel duidelijk...
Dat had je dan wel mogen schrijven dan had ik geen Windowsbak hoeven op te starten om dat hosts bestand te tonen.

Firewalls, virusscanners, defenders zal je ook al wel uitgeschakeld hebben. Bijgevolg kan ik niets meer verzinnen.

Succes verder
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-02-13, 15:09
RobinP RobinP is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 12
Standaard

Firewall eraf halen nog nie geprobeerd
Even uitproberen, thx
  #23  
Oud 12-02-13, 18:43
RobinP RobinP is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 12
Standaard

Het is gelukt!
Het was wel een gedoe hoor...
Op mijn laptop, aardige nieuw, eerst firewall en virusscanner eraf gegooid, geen verbetering
Op mijn moeders, iets ouder, firewall en virusscanner eraf gegooid, geen verbetering
Op mijn pc uit 1998 firewall en virusscanner uitgeschakeld. Eerste keer viel mijn pc uit bij het verwerken, tweede poging kreeg ik dezelfde foutmelding voor het netwerk. Bij de derde poging kreeg ik geen errors en m'n hele jailbreak is er af

HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL
Heeft bijna een week geduurd, maar het is eraf
  #24  
Oud 13-02-13, 01:15
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Jemig! Nou gelukkig is het in ieder geval gelukt.

Koop de volgende keer 1 Mac
  #25  
Oud 23-02-13, 15:31
Florisjanbuunk Florisjanbuunk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Smile

Hallo Robin,

Je moet op je iPad via Cydia gewoon Cydia verwijderen, als je dat gedaan hebt ookal zeggen dat het schadelijk is gewoon doen. Leg dan je iPad aan iTunes vast en update hem naar iOS 6.1 of hoger, als dat voltooid is staat er geen Cydia meer op en nog wel je andere apps die geen jailbreak vereisen

Goedendag!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinP Bekijk bericht
Hoi,

Ik ben al begin mijn weekend bezig om jailbreak van mijn ipad af te krijgen, maar het wil niet zo lukken. Mijn eerste optie was herstellen op de ipad zelf. Dit heb ik gedaan, ik kreeg het apple logo te zien met daaronder een laadbalkje. Zonder dat er wat geladen was verdwenen het balkje en het logo. Vervolgens kreeg ik een rondje in beeld, die rondraait, da hij aan het laden is. Ik heb hem de hele nacht zo laten staan en er waren geen veranderingen.
Optie 2: ipad aangesloten aan mn laptop en itunes opgestart. Ipad in DFU-mode gezet en herstellen. Hij begon met laden, waarna hij ging controleren. Vervolgens kreeg ik een foutmelding over het downloaden van de software. Mijn netwerkinstellingen waren niet goed, met errore 9006. Ze vroegen om het later opnieuw te proberen, wat ik menig keren al heb gedaan.
Optie 3: alles wat is gedownload uit Cydia verweideren. Ook dit heb ik gedaan, maar hierbij merkte ik wat anders op. Sommige apps hadden een foutmelding. Ze waren geinstalleerd naar cydia.app. In iFile heb ik dit niet kunnen vinden. Als ik de app in Cydia zelf wou verweideren kon er schade worden toegebracht aan mijn ios of cydia zelf.

Ik kan het erop wagen die programma's te verweideren, maar dit lijkt me toch wat te riskant. Iemand een idee wat ik nu kan doen?

Alvast bedankt
  #26  
Oud 23-02-13, 15:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florisjanbuunk Bekijk bericht
Je moet op je iPad via Cydia gewoon Cydia verwijderen, als je dat gedaan hebt ookal zeggen dat het schadelijk is gewoon doen.
En hoe verwijder je de kernel patches die evasi0n uitgevoerd heeft en hoe zet je de stashed standaard apps terug? Heb je daar ook een oplossing voor?

Citaat:
Leg dan je iPad aan iTunes vast en update hem naar iOS 6.1 of hoger, als dat voltooid is staat er geen Cydia meer op en nog wel je andere apps die geen jailbreak vereisen
Tja, als je toch een update/herstel gaat doen dan is die Cydia oefening ook helemaal niet nodig
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe verwijder je Jailbreak zonder je iphone te herstellen? rowanxxz Jailbreak 29 28-03-12 17:50
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 kevin1982 iPad algemeen 7 08-01-12 11:00
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 13:48
Apple TV: Hoe verwijder ik cydia van mij iPad 2? Nuldrie Jailbreak 1 11-10-11 19:52
Wie maakt mijn dag goed, Help? Hoe verwijder ik fotos uit mn iphone? monikaatje7 iPhone algemeen 3 15-03-11 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.