iPod stuk, "nieuwe" tweedehands iPad: hoe doe je dat? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb het forum doorgezocht maar kan toch niet het antwoord vinden op de volgende vraag/vragen: Mijn zoon heeft een kapotte iPod (die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod stuk, "nieuwe" tweedehands iPad: hoe doe je dat?
Hoi allemaal,
Ik heb het forum doorgezocht maar kan toch niet het antwoord vinden op de volgende vraag/vragen: Mijn zoon heeft een kapotte iPod (die wilde niet gewassen worden :S ) en krijgt nu van mijn moeder haar "oude" iPad 2. Hoe ga ik dat aanpakken met apple id's enzo? Hij heeft uiteraard een eigen ID en het lijkt me dat hij die op de iPad ook weer gaat gebruiken. We kunnen de iPod niet meer backuppen, wat gebeurt er als ik de iPad terugzet naar fabrieksinstellingen en dan met zijn ID daarop inlog? Kan hij dan zonder nog eens te moeten betalen de apps downloaden die hij al gekocht had op de iPod? Of is hij alles kwijt omdat de iPod stuk is? Agenda's, muziek en contactpersonen gebruikt hij niet, het gaat echt puur om de apps! Ik ben heel benieuwd! Groeten van Paula ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 februari 2013 om 00:00 ---------- Hmz, ik dacht een vraagteken als icoontje gekozen te hebben, nu staat er wat raars dat niet bij het onderwerp past. Sorry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"nieuwe" iPod touch echt nieuw? | ad9007i | iPhone algemeen | 4 | 03-07-12 13:51 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iPhone 4 - Volumeknop "-" stuk? | Kayserii | iPhone algemeen | 0 | 28-08-10 19:54 |
Package "Kb" maakt "." shortcut stuk | Masterprut | Archief | 3 | 16-02-08 01:45 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|