//

Werkende iPad mini wordt herkend als nieuw apparaat door iTunes

Werkende iPad mini wordt herkend als nieuw apparaat door iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben bij ons in huis een iPad (1), een iPhone 4S en sinds kort een iPad mini. Als ik de iPad of de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-13, 20:25
PentaxK7 PentaxK7 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Nieuw-Amsterdam
Berichten: 31
Standaard Werkende iPad mini wordt herkend als nieuw apparaat door iTunes

Wij hebben bij ons in huis een iPad (1), een iPhone 4S en sinds kort een iPad mini. Als ik de iPad of de iPhone aansluit op de PC en iTunes start, wordt het apparaat herkend en kan ik doen wat ik wil. (iTunes start niet automatisch op, maar dat is een ander probleem). Als ik de iPad mini aansluit, wordt deze wel herkend door iTunes, maar alleen als nieuw apparaat en heb dan alleen de keuze om opnieuw te beginnen of een backup terug te zetten. De backup van de mini staat overigens op icloud.

Ik heb iTunes opnieuw geinstalleerd (volgens de procedure op de Apple site), andere USB poort geprobeerd, alles opnieuw gestart, volgorde van aansluiten/aanzetten aangepast, etc. Niets helpt, dus van de drie apparaten worden er twee wel juist herkend en één niet.

Ik ben al aan het zoeken geweest op de diverse fora, maar kon deze nite vinden. Wie weet raad?

Wim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-13, 20:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PentaxK7 Bekijk bericht
Ik ben al aan het zoeken geweest op de diverse fora, maar kon deze nite vinden. Wie weet raad?
Als die iPad voorheen nooit met iTunes gesynchroniseerd werd is dat een nieuw apparaat voor iTunes.
  #3  
Oud 17-02-13, 21:30
PentaxK7 PentaxK7 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Nieuw-Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

De iPad mini is inderdaad nooit gesynchroniseerd op de PC, alleen met iCloud. Als ik dit apparaat nu met iTunes weer aan de gang slinger (als nieuw apparaat), kan ik dan daarna de backup van iCloud weer terugzetten? Ik kan er nu namelijk geen muziek op zetten.
  #4  
Oud 17-02-13, 21:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PentaxK7 Bekijk bericht
De iPad mini is inderdaad nooit gesynchroniseerd op de PC, alleen met iCloud. Als ik dit apparaat nu met iTunes weer aan de gang slinger (als nieuw apparaat), kan ik dan daarna de backup van iCloud weer terugzetten? Ik kan er nu namelijk geen muziek op zetten.
Ik heb nog nooit een backup met iCloud gemaakt dus dat weet ik niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat boswachter85 iTunes 1 01-02-13 21:45
Iphone 5 wordt niet herkend (door Itunes) Desperation iPhone algemeen 6 30-11-12 13:49
iPhone 1e gen.: iPhone -> "usb apparaat wordt niet herkend" Nemisis2003 Unlock 13 16-08-09 15:06
iPhone wordt niet herkend door iTunes Ytz iTunes 16 04-08-09 07:58
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes cmvangestel iTunes 1 14-02-08 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.