//

Laad-Sync connector gebroken

Laad-Sync connector gebroken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhone gebruikers, Er is bij mij net een stukje afgebroken van mijn iPhone 4S dat essentieel is (lijkt mij..) bij het opladen van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-13, 23:33
JHK007 JHK007 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Laad-Sync connector gebroken

Hallo iPhone gebruikers,

Er is bij mij net een stukje afgebroken van mijn iPhone 4S dat essentieel is (lijkt mij..) bij het opladen van de iPhone. Het gaat om een deel van de iPhone zelf: Volgens mij heet dit ''iPhone 4(S) Laad-Sync connector"



Nu gaat de kabel er wel en en laadt hij gelukkig op, maar wat zijn de gevolgen? Hij kan niet echt lekker blijven zitten ook. Laten repareren of wachten tot september, mijn nieuwe toestel?

Graag advies!! En waar kan ik dit snel, goed en goedkoop laten repareren in Rotterdam/Dordrecht en omgeving?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek Loveaddiicted iPhone algemeen 0 17-12-12 21:02
Gebroken dock connector maxmax iPad algemeen 0 06-08-11 12:23
Scherm gebroken keesdr iPhone algemeen 9 11-02-11 16:34
home knop en laad connector doen het niet meer nbastiaanse iPhone algemeen 0 23-08-10 08:26
sync/laad-dock voor iPhone 3G visuel iPhone accessoires en onderdelen 2 01-12-08 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.