//

Downloaden uit Appstore Verenigde Staten

Downloaden uit Appstore Verenigde Staten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde een app downloaden uit de app storen van de Verenigde Staten alleen krijg ik deze melding: Account Not in This store Your account ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-13, 07:57
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard Downloaden uit Appstore Verenigde Staten

Ik wilde een app downloaden uit de app storen van de Verenigde Staten alleen krijg ik deze melding:

Account Not in This store
Your account is not valid for use in the U.S. store. You must switch to the Dutch store before purchasing.

Nu wilde ik toch graag een app downloaden uit die store is er iemand die hier een tip voor heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-13, 09:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waalboer Bekijk bericht
Nu wilde ik toch graag een app downloaden uit die store is er iemand die hier een tip voor heeft?
Een account aanmaken op de Amerikaanse App Store. Je kan als betalingsmethode een Amerikaanse kredietkaart gebruiken of een Amerikaanse iTunes Voucher.

Een account aanmaken zonder betalingsmethode kan ook. Hoe dat moet is al een aantal keren op beschreven op het forum.

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 uit Apple Store Verenigde Staten garantie randomm iPhone algemeen 1 05-03-13 19:17
Google Maps en de Verenigde staten mackgek iPhone algemeen 7 18-09-09 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.