//

Ipad reageert niet krijg een verbind met itunes teken

Ipad reageert niet krijg een verbind met itunes teken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 2 ios 5.1 met jailbreak erop en wou het eraf halen dus heb eerst een backup gemaakt op itunes en vervolgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-13, 22:43
tanleonie tanleonie is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard Ipad reageert niet krijg een verbind met itunes teken

Ik heb een ipad 2 ios 5.1 met jailbreak erop en wou het eraf halen dus heb eerst een backup gemaakt op itunes en vervolgens geklikt op fabrieksinstelling doen maar naardat hij hem wou herstellen kreeg ik steets een foutmelding op min pc. Nu staat er steets een afbeelding op mijn ipad dat hij moet verbinden met itunes en krijg dan een melding dat hij in de herstelmodus staat en als je hem wil herstellen gaat hij eerst software uitpakken en dan krijg je ren foutmelding -12 dacht ik hij kan ook verder niks.

Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-13, 08:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tanleonie Bekijk bericht
...en vervolgens geklikt op fabrieksinstelling doen maar naardat hij hem wou herstellen kreeg ik steets een foutmelding op min pc.
Herstellen naar fabrieksinstellingen op de iPad zelf als die een jailbreak heeft werkt niet (en kan soms resulteren in een "bricked" apparaat).

Probeer eerst om een harde reset uit te voeren. Zet dan de iPad in DFU mode en probeer te herstellen met iTunes.

Kijk eerst na of het hosts bestand niet verknoeid is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes pnijland iPad algemeen 37 23-08-18 05:20
iPad verbind niet met Wi-Fi terwijl laptop en iPhone verbonden zijn mbonly iPad algemeen 2 29-09-12 18:35
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! olmez iPad algemeen 6 14-07-12 18:44
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 13:46
iPad verbind niet met router donnywals iPad algemeen 6 26-07-11 11:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.