//

slechte resolutie camera ipad 2

slechte resolutie camera ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als mijn vriendin een foto maakt met haar ipad 2 dan is de besctandsgrootte vaak niet meer dan 300kb terwijl mijn iohone er 3,4 Mb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-13, 17:02
shimai shimai is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 67
Standaard slechte resolutie camera ipad 2

Als mijn vriendin een foto maakt met haar ipad 2 dan is de besctandsgrootte vaak niet meer dan 300kb terwijl mijn iohone er 3,4 Mb van maakt. Is dat ergens in de ipad in te stellen dat de camera grotere bestanden maakt, ook skypen met de cam geeft een erg slecht resultaat.
wie weet raad?
__________________
Iphone 3G 16gb iphone 3Gs 16gb black iphone 4 32gb Imac, macbook pro!! 'n Apple fan dus.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-13, 17:23
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

shimai,
De iPad 2 heeft een camera (achterkant) van 3 megapixel, terwijl jouw iPhone 4S een camera heeft van 8 megapixel. Dat is dus het verschil in bestandsgrote.
De front camera op de iPad 2 geeft slechts een VGA beeldkwaliteit weer. (ongeveer zo'n 30 fps) en geeft dus een slechtere kwaliteit dan de huidige webcams die voor Skype gebruikt kunnen worden.
(ter info vind ik persoonlijk Facetime voor iPhone(vanaf4) iPad2 /iPad Mini beter werken dan Skype, nadeel ervan is dat de ontvanger dan ook wel een van bovenstaand model moet hebben)


Edit: Lees ook dit Topic even:http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ad-camera.html
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slechte Wi-Fi bereik en camera doet het niet. sias9 iPhone algemeen 4 22-10-12 00:24
Slechte camera daandude iPhone algemeen 0 07-10-10 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.