//

Hoe kan iemand aan mijn iMessage geschiedenis komen?

Hoe kan iemand aan mijn iMessage geschiedenis komen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben er al achter, hoe ze het hebben gedaan. via mijn email, want die staat bij mijn ouder op het account omdat zij een pakket ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-04-13, 10:15
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Ben er al achter, hoe ze het hebben gedaan. via mijn email, want die staat bij mijn ouder op het account omdat zij een pakket hebben en dan kan je meerdere mailadressen aanmaken en daar heb je dan machtiging over. Ik heb niets te verbergen, maar heb al geen prive en dat wat ik heb is dan nu ook weg.
Tevens is door dit mijn relatie nu voorbij

Laatst gewijzigd door nidachare; 09-04-13 om 10:35.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-04-13, 04:04
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nidachare Bekijk bericht
Ben er al achter, hoe ze het hebben gedaan. via mijn email, want die staat bij mijn ouder op het account omdat zij een pakket hebben en dan kan je meerdere mailadressen aanmaken en daar heb je dan machtiging over. Ik heb niets te verbergen, maar heb al geen prive en dat wat ik heb is dan nu ook weg.
Tevens is door dit mijn relatie nu voorbij
Als je relatie voorbij is door wat je vriend te lezen heeft gekregen dan heb ik totaal geen medelijden met je. Ben zelfs blij dat er dan uiteindelijk op zo'n manieren achter kan gekomen worden. En indien je niks te verbergen hebt zou je ook niet zo reageren op het voorval ...

Eigen schuld, dikke bult ! zeggen ze in Belgie !!
  #23  
Oud 12-04-13, 08:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bedankt voor de terugkoppeling.

Het werd idd wel een mysterie zo. Maar je maakte dus gebruik van een emailbox / alias onder de mailbox van de internet provider van je ouders? Dan heb je idd geen volledige controle over je privacy. Mailboxen kunnen gewijzigd worden door de hoofdgebruiker etc.
Als een onafhankelijke email neemt, zoals bv gmail, heb je dit probleem niet.


Vervelend voor je wat er uiteindelijk gebeurd is, em hoe dat gegaan is - relaties kunnen een moeilijk ding zijn in 't leven.
  #24  
Oud 12-04-13, 12:53
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Bedankt voor de terugkoppeling.

Het werd idd wel een mysterie zo. Maar je maakte dus gebruik van een emailbox / alias onder de mailbox van de internet provider van je ouders? Dan heb je idd geen volledige controle over je privacy. Mailboxen kunnen gewijzigd worden door de hoofdgebruiker etc.
Als een onafhankelijke email neemt, zoals bv gmail, heb je dit probleem niet.


Vervelend voor je wat er uiteindelijk gebeurd is, em hoe dat gegaan is - relaties kunnen een moeilijk ding zijn in 't leven.
Ja helemaal waar. Zo is het dus gegaan. Nooit echt bij stilgestaan, maar helaas.
en wat relaties betreft helemaal gelijk. Heb nu ook een gmail dus niemand kan mijn tekst meer aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie weet hoe ik aan de Iphone club app kan komen ? mrdd iPhone Apps 2 08-01-13 12:01
iMessage berichten komen niet van iedereen aan Ronnymes iPhone algemeen 5 11-02-12 16:01
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? Iphonegebruiker554 Unlock 9 04-03-11 20:27
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan iPeng iPhone algemeen 5 11-01-10 20:08
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? slim.thug Archief 2 18-02-08 03:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.