//

Hoe kan iemand aan mijn iMessage geschiedenis komen?

Hoe kan iemand aan mijn iMessage geschiedenis komen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Allemaal, Ik heb een vervelend gevalletje. Mijn iMessage was het enige wat ik als prive in mijn leven heb. Nu kreeg ik gister even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-13, 10:54
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard Hoe kan iemand aan mijn iMessage geschiedenis komen?

Hi Allemaal,

Ik heb een vervelend gevalletje. Mijn iMessage was het enige wat ik als prive in mijn leven heb. Nu kreeg ik gister even mijn hele gesprekgeschiedenis op papier voor mijn neus. Ik ben hier totaal niet van gecharmeerd... Het enige prive wat ik had, is nu weg. Kunnen jullie mij vertellen hoe het kan dat mijn geschiedenis door iemand anders is achterhaald? Ik heb alleen maar de Ipad, sluit hem eigenlijk nooit aan op mijn laptop en naar mijn weten heeft niemand mijn inlognaam en wachtwoord. Ik heb voor alle zekerheid wel het wachtwoord van mijn Ipad gewijzigd sinds dit is voorgevallen, evenals mijn apple ID en mijn wachtwoord van mijn apple ID.
Kan iemand mij helpen? Alsjeblieft... Ik wil dat beetje prive wat ik in mijn leven heb graag terug.

Groetjes,
Nidachare
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-13, 12:12
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dan lijkt het me dat er toch zo dat er iemand toegang heeft (gehad) tot je iPad of reservekopie.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 02-04-13, 12:49
Emilio0w Emilio0w is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 57
Standaard

Op je Mac waarop iCloud aan staat met hetzelfde account wordt alle geschiedenis bewaard in de map:

~/Library/Messages/Archive

Gewoon bij Finder bovenin het menu kiezen voor ga naar map en dan bovenstaande plakken. Hier staat al je geschiedenis netjes op datum gesorteerd!

Via de spotlight functie in OSX kan je willekeurig dingen opzoeken en OSX zal automatisch ook bij je archief van iMessage kijken. Als je dus zoekt op "hey" zullen alle berichten waarin je dat hebt gezegd tevoorschijn komen!
  #4  
Oud 02-04-13, 14:40
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Mm, vreemd allemaal... Ik heb windows op mijn laptop, gebruik iCloud nooit en heb het op mijn laptop nooit geopend. Heb tevens een wachtwoord op mijn laptop wat alleen ik weet en ben van het weekend niet eens thuis geweest en had zelf mijn laptop en iPad bij. Ik maak idd een reservekopie op iCloud, maar doe er helemaal niks mee.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 april 2013 om 14:44 ----------

En trouwens als ik op iCloud inlog op internet kan ik zelfs mijn imessage berichten niet achterhalen, die staan er dan niet bij.
  #5  
Oud 03-04-13, 09:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Kon je adhv de print iets zien over hoe het boven water getoverd is? Was het bv een scherm afdruk van iets?
  #6  
Oud 03-04-13, 11:40
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Kon je adhv de print iets zien over hoe het boven water getoverd is? Was het bv een scherm afdruk van iets?
Nee, waren helemaal lege vellen met enkel de tekst die ik en de andere persoon naar elkaar geschreven hebben. (zou dus bv een word document kunnen zijn)
  #7  
Oud 03-04-13, 11:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nidachare Bekijk bericht
(zou dus bv een word document kunnen zijn)
Of een afdruk van de Messages discussie op een Mac. Maar dan heeft die persoon wel jouw iCloud gebruikersnaam en paswoord nodig.
  #8  
Oud 03-04-13, 11:49
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Of een afdruk van de Messages discussie op een Mac. Maar dan heeft die persoon wel jouw iCloud gebruikersnaam en paswoord nodig.
Ja, dat weet ik, maar heb niemand mijn pasword en gebruikersnaam ooit verteld. Heb inmiddels beide gewijzigd, dus zo kan die persoon er iig niet meer in als hij dat wel gedaan heeft. Was (en ben nog steeds) laaiend omdat ze me dat geflikt hebben.
  #9  
Oud 03-04-13, 11:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nidachare Bekijk bericht
Ja, dat weet ik, maar heb niemand mijn pasword en gebruikersnaam ooit verteld.
Gebruikt die persoon in kwestie een Mac?
  #10  
Oud 03-04-13, 11:54
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Gebruikt die persoon in kwestie een Mac?
Nee, een oude windows computer. En niet de laptop die ik gebruik, want daar kunnen ze niet in ivm wachtwoord en fingerprint beveiliging.

Tevens heb ik mijn laptop altijd bij me

Laatst gewijzigd door nidachare; 03-04-13 om 12:04.
  #11  
Oud 03-04-13, 13:10
sjengvandenboorn sjengvandenboorn is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nidachare Bekijk bericht
Nee, een oude windows computer. En niet de laptop die ik gebruik, want daar kunnen ze niet in ivm wachtwoord en fingerprint beveiliging.

Tevens heb ik mijn laptop altijd bij me
Heb je misschien ooit of recentelijk een applicatie uit de appstore gedownload voor de persoon in kwestie. Want dan zou het kunnen zijn dat je apple id nog aangemeld staat op het toestel van de andere persoon. Je iMessage berichten worden namelijk gesyncd, via je apple id op elk apparaat waar je apple id op aangemeld staat. Wel dient hiervoor in de berichten instellingen van het apparaat, de functie iMessage aan te staan.

Laatst gewijzigd door sjengvandenboorn; 03-04-13 om 13:23.
  #12  
Oud 03-04-13, 13:25
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjengvandenboorn Bekijk bericht
Heb je misschien ooit of recentelijk een applicatie uit de appstore gedownload voor de persoon in kwestie.
Nee ook niet, nooit op een ander aparaat aangemeld geweest. Dat is het vreemde eraan. Ik snap er helemaal niets meer van hoe het kan.
  #13  
Oud 03-04-13, 14:07
b3Gr's schermafbeelding
b3Gr b3Gr is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Heb je aangifte gedaan? Laat de deskundigen het maar uitzoeken
  #14  
Oud 03-04-13, 14:12
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b3Gr Bekijk bericht
Heb je aangifte gedaan? Laat de deskundigen het maar uitzoeken
Nee, de 'dader' is een bekende...
Ik weet iig in opdracht van wie het gebeurd is. Deze persoon zegt het zelf gedaan te hebben, maar verteld niet hoe. Ik heb het idee dat deze persoon opdracht heeft gegeven, want als er in word of in outlook al iets niet gaat, moet deze persoon al meteen hulp ontvangen en heeft dan geen geduld om te wachten.
  #15  
Oud 04-04-13, 00:39
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nidachare Bekijk bericht
Nee, waren helemaal lege vellen met enkel de tekst die ik en de andere persoon naar elkaar geschreven hebben. (zou dus bv een word document kunnen zijn)
Wie liet je die geschiedenis zien? De persoon met wie je dat gesprek hebt gevoerd? Want dat is heel simpel natuurlijk, wat jij hebt heeft die persoon ook in zijn/haar geschiedenis. Of heeft degene die jou het gesprek liet zien het toevallig gekregen van die ander? Dat kan natuurlijk ook...
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #16  
Oud 04-04-13, 04:09
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Het kan zijn dat meerdere personen het betrokken iMessage-adres in hun apparaat/apparaten hebben staan, waardoor er als het ware wordt meegelezen en mogelijk vanaf het adres mee gecommuniceerd wordt. Er hoeft helemaal geen 'lek' aan jouw kant te zitten. Sowieso is iMessage versleuteld verkeer, dus zal het ook niet onderschept zijn.
  #17  
Oud 04-04-13, 06:48
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Als je een device toevoegd aan het ontvangst adressen lijstje krijg je wel een melding hier van op het betreffende apparaat.
  #18  
Oud 04-04-13, 08:31
nidachare nidachare is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 10
Standaard

Drie maal nee. Niets is aan mijn account gekoppeld. De persoon die het mij liet zien heeft het niet van mij en zeker niet van de persoon met wie ik een gesprek had. De persoon die het mij liet zien haat de persoon met wie ik een gesprek had. Ik had een gesprek met mijn vriend en de 'dader' doet er alles aan om onze relatie kapot te maken. Ik heb mijn apple account nergens aan gekoppeld en geef ook nergens toestemming toe als mijn ipad het vraagt. Alles is afgeschermd. tevens ziet en spreekt de 'dader' mijn vriend nooit, omdat mijn vriend deze persoon ook nooit meer wil zien.
  #19  
Oud 04-04-13, 18:31
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik zou eens langsgaan bij de Apple Store.
  #20  
Oud 08-04-13, 16:44
onair's schermafbeelding
onair onair is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 64
Standaard

Wat is nu het probleem.
Als je iets te verbergen heb wat nu de ander gelezen heeft wees dan mans genoeg om het met haar uit te zoeken wat ze precies gedaan heeft.
Kom je er niet achter dan heb je pech.
De waarheid komt toch altijd boven water.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie weet hoe ik aan de Iphone club app kan komen ? mrdd iPhone Apps 2 08-01-13 11:01
iMessage berichten komen niet van iedereen aan Ronnymes iPhone algemeen 5 11-02-12 15:01
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? Iphonegebruiker554 Unlock 9 04-03-11 19:27
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan iPeng iPhone algemeen 5 11-01-10 19:08
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? slim.thug Archief 2 18-02-08 02:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.