//

Garantie Apple producten .

Garantie Apple producten . discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Garantie beleid van Apple vind ik op zijn Hollands gezegd zeer slecht ! Heb een defecte iPad van 1 1/2 jaar aangeboden bij iStore in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-13, 19:48
Vredeburg Vredeburg is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Vredeburg
Berichten: 47
Standaard Garantie Apple producten .

Garantie beleid van Apple vind ik op zijn Hollands gezegd zeer slecht ! Heb een defecte iPad van 1 1/2 jaar aangeboden bij iStore in Amsterdam. Krijgt te horen dat de garantie een half jaar overschreden is ! Dacht dat het wettelijk in NL 2 jaar moet zijn ! Uit coulance bieden ze een Nieuwe iPad met bij betalijng van 100€ aan! Dit geaccepteerd ! Na 3 dagen is de Nieuwe iPad weer stuk ! Weer naar Amsterdam , krijgt te horen dat ik 90 dagen garantie heb , krijg weer een Nieuwe iPad aan geboden , maar op de vraag van mij of dit wel echt een Nieuwe iPad is ! Blijken dat helemaal geen nieuwe iPads te zijn ! Het zijn gerepareerde iPads met 90 dagen reparatie garantie ! Dus ik vind het niet netjes van iStore Amsterdam (Apple) het wordt gebracht of het Nieuw is ! Maar het zijn 2e hands Gerepareerde iPads !

Groeten Vredeburg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-13, 20:13
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hier is al veel over geschreven op dit forum, b.v. hier.
  #3  
Oud 06-04-13, 00:05
Vredeburg Vredeburg is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Vredeburg
Berichten: 47
Standaard

Natuurlijk is er al veel over geschreven , ik Ben ook wel tevreden met het Product Apple , maar de Service is puur slecht,als je denk een Nieuw product te krijgen met bij betaling! Je krijgt een 2e hands gerepareerd iPad met 90 dagen reparatie garantie ! Das puur de boel belazeren ! Gr. Vredeburg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondersteuningsbeleid Apple-producten remco8264 iPhone algemeen 2 15-10-12 21:18
Garantie omtrent apple producten scoop1 iPhone algemeen 6 19-06-12 10:32
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? adamba iPhone algemeen 4 24-04-12 12:07
aankoop apple producten namastee Koopinformatie Nederland 4 25-07-10 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.