//

iPad retina wordt warm tijdens gebruik

iPad retina wordt warm tijdens gebruik discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste update is het mij opgevallen dat mijn iPad retina warm wordt tijdens het gebruik. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-04-13, 20:20
frank1964 frank1964 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 28
Standaard iPad retina wordt warm tijdens gebruik

Sinds de laatste update is het mij opgevallen dat mijn iPad retina warm wordt tijdens het gebruik. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ie meestal op een been ligt bij gebruik en het dus lichaams warmte was, maar ik merkte dat het glas aan de linkerkant ook flink warm werd. Het komt dus echt van de iPad zelf af. Het vreemde is dat de batterij niet sneller leeg loopt, ook niet warm wordt bij het laden en de iPad ook niet trager is geworden. Geen idee dus waar het in zit. Zijn er meer mensen die dit hebben? Het kan zijn dat ie altijd al warm werd, maar het is me nooit eerder opgevallen. De eerste generatie iPad die ik ook nog steeds gebruik wordt totaal niet warm.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-13, 23:39
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

De iPad 4 gebruikt meer vermogen en is dunner dan de iPad 1. En misschien gebruik je ook zwaardere apps. Kortom zolang je er geen eitje op kan bakken zou ik me niet ongerust maken
  #3  
Oud 10-04-13, 23:42
frank1964 frank1964 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 28
Standaard

Ik maak me er ook niet echt druk om, maar het viel me gewoon op...... overigens is de ipad retina globaal een spiegel van de ipad eerste generatie dus buiten de nieuwe systeem apps draaien dezelfde apps op de systemen..... Inmiddels had ik ook al her en der gelezen dat ie inderdaad warmer word dan de eerdere modellen, maar nog wel binnen de norm zit die Apple er voor hanteert.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij iPhone wordt warm ClaudiaB iPhone algemeen 3 12-03-12 15:21
Iphone 4 Wordt Warm NickSons iPhone algemeen 3 10-08-10 19:05
iphone wordt heel warm jonathan1993 iPhone algemeen 16 14-09-08 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.