iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   App store in een andere taal. Hoe kan ik dit overzetten? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/138508-app-store-andere-taal-overzetten.html)

Matthiasdej 23-04-13 15:50

App store in een andere taal. Hoe kan ik dit overzetten?
 
Ik keek op de Amerikaanse site van Apple en daar zag een app. Ik klikte er op en werd doorverwezen naar de app store. Toen kreeg ik een bericht: deze app is niet in jouw land beschikbaar wil je naar de Amerikaanse store gaan? Ik drukte op ja. Maar nu krijg ik m niet meer terug naar de Nederlandse modus. Ook iTunes en Gamecenter doen het niet. Ik kan wel Facetimen en iMessagen. Wat kan ik doen?

iJordi 23-04-13 17:28

Ik had toevallig hetzelfde probleem vanmiddag op mijn iPad. Wat ik gedaan had om 't te fixen was naar de Instellingen app te gaan, dan naar iTunes en App Stores. Dan klik je op je Apple ID bovenin en dan klik je in dat blauwe venstertje Toon Apple ID. Log dan in met je gegevens. Start de App store opnieuw op en sluit 'm daarna direct weer af. Sluit hem helemaal in je multitasking balk (2x home button) en open de App store weer opnieuw. Als het goed is moet ie nu weer op Nederlands staan.

Wellicht is er een simpelere manier, maar dit werkte voor mij ;)

Laat het even weten als 't heeft gewerkt

Matthiasdej 23-04-13 17:31

Het werkte! Dankjewel!

SabineSc 27-04-13 07:52

Dank je wel! Op die manier heb je mij ook goed geholpen.:-)

Joy54 10-05-13 15:40

Ik kan dit niet volgen. Wie helpt mij stapje voor stapje? Ik heb nl. nog een tweede stap gedaan en ben via die Amerikaanse naar de Noorse (!!!!) winkel gegaan. Leuke taal hoor, maar ik kan een heleboel apps nu niet meer krijgen en ook mijn al gedownloade niet updaten. Erg lastig. Wat te doen?

Beech43 10-05-13 20:36

Klik onderaan in de AppStore op je AID en bekijk je account, daar staat ook het land. En anders een keer uit- en inloggen. En eventueel een gratis app aanschaffen.

Joy54 10-05-13 22:28

Noorse App Store
 
Ik heb echt geen idee waar die AID zit, sorry. En helaas weet ik ook niet waar ik kan uitloggen?????? Het is kennelijk nogal nieuw voor me. Sorry.

Ik zie onderin alleen Actueel, Toplijst, Genius, Downloads en Updaten, maar dan alles is in het Noors.

Nog een poging dit mij duidelijk te maken? Ik hoop het.

Beech43 11-05-13 00:08

Lees dit eens.

Joy54 11-05-13 00:39

Jee man, nooit geweten. En het is gelukt!!!!!! Heb de Nederlandse App store weer.
Ontzettend bedankt voor je reactie en het niet opgeven het me uit te leggen.

Een zeer blije Joy.

ballegooier 11-05-13 06:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joy54 (Bericht 894313)
Een zeer blije Joy.

What's in a name.... :D ;)

Joy54 11-05-13 11:09

Inderdaad!

Beech43 11-05-13 11:31

Op de supportpagina van Apple kun je heel veel vinden.

R5R 31-05-13 21:55

Werkt bij mij ook, dus prima beschrijving, dank je.

carladonald 27-01-17 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iJordi (Bericht 892169)
Ik had toevallig hetzelfde probleem vanmiddag op mijn iPad. Wat ik gedaan had om 't te fixen was naar de Instellingen app te gaan, dan naar iTunes en App Stores. Dan klik je op je Apple ID bovenin en dan klik je in dat blauwe venstertje Toon Apple ID. Log dan in met je gegevens. Start de App store opnieuw op en sluit 'm daarna direct weer af. Sluit hem helemaal in je multitasking balk (2x home button) en open de App store weer opnieuw. Als het goed is moet ie nu weer op Nederlands staan.

Wellicht is er een simpelere manier, maar dit werkte voor mij ;)

Laat het even weten als 't heeft gewerkt

Hallo Jordi, lukte in 1 keer, mijn vrouw happy, bedankt, groet Donald:):)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.