//

Beperkingen instellen iPad

Beperkingen instellen iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, uiteindelijk ben ik hier bij jullie beland in de hoop dat ik hier antwoorden kan krijgen. Vanwege een loverboy avontuur wil ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-13, 12:07
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Unhappy Beperkingen instellen iPad

Goedemorgen allemaal, uiteindelijk ben ik hier bij jullie beland in de hoop dat ik hier antwoorden kan krijgen. Vanwege een loverboy avontuur wil ik de Ipad van mijn dochter van 13 (!) beperken. Nu heb ik er een code opgezet dat ze niet zonder dat wij het weten op de Ipad kan. Ook wilde ik beperkingen aanbrengen, maar zie dat deze aan staat. Het is een grote vraag, want mijn dochter heeft hem niet aangezet en verder niemand hier in het gezin. Zit ik wel met het probleem dat ik de Ipad instellingen voor beperkingen NIET kan instellen. Wie o wie weet hoe ik achter deze code kan komen. Ik ben echt niet dom, maar werk nooit met de Ipad, dus als u suggesties heeft, heel graag overdreven duidelijk anders kom ik er waarschijnlijk niet uit. Ik heb overigens de code geprobeerd die ik heb ingesteld voor het aanzetten, maar deze is het helaas niet.......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-13, 19:07
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Was/is het JOUW loverboy?
Waarom heeft je "dochter van 13 \(!)" in godsnaam een ipad?

Kun je niet beter de ipad bij je houden?

Je bent niet dom zeg je: succes dan maar.
__________________
Willem.
  #3  
Oud 26-04-13, 11:50
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Als de beperkingen aan staan en ze zijn vergrendeld met een password en jij weet dat password niet meer, dan heb je een probleem. Volgens mij heb je dan maar een mogelijkheid en de iPad gaan herstellen. Dan is het weer als of hij 'nieuw' uit de doos komt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 april 2013 om 10:55 ----------

@LadyMack klopt je profiel wel, want de iPad1 kan niet werken met iOS 6.
  #4  
Oud 26-04-13, 15:14
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wblink Bekijk bericht
Was/is het JOUW loverboy?
Waarom heeft je "dochter van 13 \(!)" in godsnaam een ipad?

Kun je niet beter de ipad bij je houden?

Je bent niet dom zeg je: succes dan maar.

En dankjewel, jij hebt waarschijnlijk al je zaakjes perfect op orde??? Onze dochter heeft een Ipad, ik denk omdat tegenwoordig heel veel kinderen zo'n ding hebben en elkaar aansteken om er ook 1 te hebben? Het is niet zo vreemd hoor. en hoe bedoel je JOUW loverboy???? Als je niets normaal kunt zeggen, kun je beter je mond houden.


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 april 2013 om 14:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Als de beperkingen aan staan en ze zijn vergrendeld met een password en jij weet dat password niet meer, dan heb je een probleem. Volgens mij heb je dan maar een mogelijkheid en de iPad gaan herstellen. Dan is het weer als of hij 'nieuw' uit de doos komt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 april 2013 om 10:55 ----------

@LadyMack klopt je profiel wel, want de iPad1 kan niet werken met iOS 6.
Bedankt voor je reactie , als ik in de Ipad kijk, dan geeft hij dat aan. Ik zal het nogmaals nakijken. Als ik de iPad wil herstellen, dan heb ik dezelfde code nodig en die heb ik niet. Volgens mijn dochter stond die code er al op sinds we hem hebben gekocht. Kan ik die code omzeilen om hem terug te herstellen?
  #5  
Oud 26-04-13, 15:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadyMack Bekijk bericht
Als je niets normaal kunt zeggen, kun je beter je mond houden.

Maak je niet druk Sommige mensen beschouwen zichzelf als de maat van alle dingen. Iedereen die niet aan hun persoonlijke normen en standaarden voldoet moet rekenen op een vermaning met opgeheven domineesvingertje.

Mijn kleindochter van twaalf en kleinzoon van tien hebben ook een iPad 3. Erg hé?
  #6  
Oud 26-04-13, 15:42
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maak je niet druk Sommige mensen beschouwen zichzelf als de maat van alle dingen. Iedereen die niet aan hun persoonlijke normen en standaarden voldoet moet rekenen op een vermaning met opgeheven domineesvingertje.

Mijn kleindochter van twaalf en kleinzoon van tien hebben ook een iPad 3. Erg hé?
Dank je ik wordt er een beetje moe van, ik heb een hulpvraag en hoef niet gewezen worden op de gevaren van een iPad en mijn domheid, soms heb je van die opa's en oma's en dan kun je geen kant meer op. Heel lief van ze hoor, maar had voor mijn dochter beter van niet geweest zo', iPad, maar jammergenoeg luisteren opa en oma niet naar ons en wel naar hun kleindochter...... Maakt verder niet meer uit, nu moet ik alleen zien uit te vinden hoe ik de iPad veilig maak voor haar, haar computer zit wat dat betreft dichtgetimmerd......
  #7  
Oud 26-04-13, 16:16
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Als je de iPad hersteld dan staat er niets meer op dus ook die code niet meer. Wat je ook kan doen is naar de vorige eigenaar gaan en vragen of hij de code nog weet.

Succes
  #8  
Oud 26-04-13, 16:50
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Als je de iPad hersteld dan staat er niets meer op dus ook die code niet meer. Wat je ook kan doen is naar de vorige eigenaar gaan en vragen of hij de code nog weet.

Succes
Ze heeft die ipad bij de Macro nieuw gekocht met opa en oma, dus is begrijp niet hoe er een code op kan staan.....
  #9  
Oud 26-04-13, 17:20
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Heb je de 0000 code al geprobeerd?
  #10  
Oud 28-04-13, 00:54
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Heb je de 0000 code al geprobeerd?
ja, als eerste, maar helaas......... ook div. andere codes geprobeerd die ik zelf gebruik, maar ook niets.
  #11  
Oud 28-04-13, 11:30
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Heeft je dochter die code er niet zelf opgezet?
  #12  
Oud 28-04-13, 14:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Die code achterhalen gaat je niet lukken. Je zult 'm moeten herstellen, dit kan normaal gesproken zowel op de iPad zelf als via iTunes. Maar volgens mij vraagt-ie om de Beperkingen code op de iPad, dus nu zal het wel via iTunes moeten. Let op dat je geen reservekopie terugplaatst, want dan komt die code ook terug.

Als er iets opstaat dan zal dat verloren gaan. Contacten en andere iCloud zaken zoals Notities zullen echter bewaard blijven in het iCloud/Apple ID van je dochter.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wblink Bekijk bericht
Blablabla
Ga eens ergens anders de aso uithangen.

Laatst gewijzigd door Bubbly; 28-04-13 om 17:21.
  #13  
Oud 28-04-13, 17:18
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Als de beperkingen aan staan en ze zijn vergrendeld met een password en jij weet dat password niet meer, dan heb je een probleem. Volgens mij heb je dan maar een mogelijkheid en de iPad gaan herstellen. Dan is het weer als of hij 'nieuw' uit de doos komt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 april 2013 om 10:55 ----------

@LadyMack klopt je profiel wel, want de iPad1 kan niet werken met iOS 6.
Sorry het is een iPad 2......

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2013 om 16:19 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Heeft je dochter die code er niet zelf opgezet?
Ze zegt van niet. We hebben ook codes geprobeerd die zij normaal gesproken gebruikt, maar ook die werken helaas niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2013 om 16:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Die code achterhalen gaat je niet lukken. Je zult 'm moeten herstellen, dit kan normaal gesproken zowel op de iPad zelf als via iTunes. Maar volgens mij vraagt-ie om de Beperkingen code op de iPad, dus nu zal het wel via iTunes moeten. Let op dat je geen reservekopie terugplaatst, want dan komt die code ook terug.

Als er iets opstaat dan zal dat verloren gaan. Contacten en andere iCloud zaken zoals Notities zullen echter bewaard blijven in de iCloud/Apple ID van je dochter.

Ga eens ergens anders de aso uithangen.
Mijn dochter speelt hayday. Is jou miss bekend of deze ook helemaal naar begin terug wordt gezet of zal ze haar opgebouwde dingen behouden van hayday?
  #14  
Oud 28-04-13, 17:56
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ze zal 'helemaal naar het begin' worden teruggezet, tenzij het spel de voortgang in de cloud opslaat. Ik speel dat spel niet, dus ik weet het niet helaas.
  #15  
Oud 28-04-13, 18:41
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Ze zal 'helemaal naar het begin' worden teruggezet, tenzij het spel de voortgang in de cloud opslaat. Ik speel dat spel niet, dus ik weet het niet helaas.
oke, dankjewel in ieder geval.... maar nu moet ik dus via Itunes de ipad terugzetten naar het begin. Kun je in het kort zeggen hoe ik dat moet doen?
  #16  
Oud 28-04-13, 19:28
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadyMack Bekijk bericht
oke, dankjewel in ieder geval.... maar nu moet ik dus via Itunes de ipad terugzetten naar het begin. Kun je in het kort zeggen hoe ik dat moet doen?
je sluit het aan op je pc met de usb kabel en in het overzicht menu van je ipad waar je dus tezien krijgt hoeveel gb enz. daar heb je een knop herstellen klik daarop en volg het proces maar zet geen reservekopie terug als je klaar bent vraagt itunes ernaar
  #17  
Oud 28-04-13, 22:22
Guest-20190210132526
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
je sluit het aan op je pc met de usb kabel en in het overzicht menu van je ipad waar je dus tezien krijgt hoeveel gb enz. daar heb je een knop herstellen klik daarop en volg het proces maar zet geen reservekopie terug als je klaar bent vraagt itunes ernaar
Hartstikke bedankt voor de uitleg ! Hopelijk is straks het probleem dan opgelost en kunnen we de iPad beperken voor div. dingen.
Nogmaals bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad Quicknet instellen email Bertus123 iPad algemeen 6 22-11-13 16:38
Windows: Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat boswachter85 iTunes 1 01-02-13 21:45
Online mail instellen op IPad mislukt SandraArd iPad algemeen 23 08-10-12 22:48
Nederlandse taal instellen op duitse ipad? borgqueenx iPad algemeen 2 07-03-12 20:54
Email op iPad instellen lukt niet potters2 iPad algemeen 5 18-01-12 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.