Reboot iPad probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn Ipad. Apps updaten werkte niet meer, toen had ik gelezen dat je moest rebooten. Ik gedaan, log ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reboot iPad probleem
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Ipad. Apps updaten werkte niet meer, toen had ik gelezen dat je moest rebooten. Ik gedaan, log ik weer in met icloud en gaat die de apps downloaden. Werkt dat niet meer. Alle apps blijven staan op 'Wachten...' Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan je niet op de apps klikken zodat je ze in pauze zet? op het beginscherm( het bureaublad)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt je Wi-Fi verbinding verder ook goed?
|
|
|||
|
|||
Schaf eens een gratis app aan in de AppStore.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad reboot probleem, blijft in opstart modus hangen | i4mrobin | iPad algemeen | 0 | 14-09-12 21:45 |
iPad: Prob scherm iPad 1/4 na reboot | juuleke | Jailbreak | 1 | 06-08-12 15:11 |
iPhone: probleem met reboot | indodragon | Jailbreak | 1 | 11-09-11 10:35 |
reboot probleem na jailbreak met blackra1n | (jonne) | Archief | 4 | 15-01-10 11:06 |
iPhone 1e gen.: Iphone laat iTunes stekker zien en reboot probleem | Questor | Unlock | 21 | 07-08-08 18:31 |
|
|