//

Fout bij foto's importeren van camera naar ipad

Fout bij foto's importeren van camera naar ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag wilde ik mijn foto's importeren van mijn digitale camera naar mijn ipad met een connection kit voor mijn sd-kaart. Dit heb ik al veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-05-13, 21:56
Leeuw90 Leeuw90 is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard Fout bij foto's importeren van camera naar ipad

Vandaag wilde ik mijn foto's importeren van mijn digitale camera naar mijn ipad met een connection kit voor mijn sd-kaart. Dit heb ik al veel vaker gedaan (zo ook gisteren), maar vandaag kreeg ik de melding dat er een fout was bij het importeren en hij ging niet verder. Toen heb ik op 'stop importeren' gedrukt en daarna de sd-kaart eruit gehaald. Tot mijn grote schrik merkte ik dat toen ik de sd-kaart terug deed in mijn fototoetsel, alle foto's van vandaag verdwenen waren. Ze staan nu en niet op mijn ipad, en niet meer op mijn sd-kaart! Ik baal hier heel erg van en hoop dat iemand mij kan helpen? Zouden de foto's ergens anders opgeslagen kunnen zijn? Ik begrijp niet waarom ze nu helemaal weg zijn?? Alvast bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-13, 22:25
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Stop de sd-kaart nog eens in je iPad connection kit. Wat gebeurt er dan ?
  #3  
Oud 02-05-13, 16:23
Leeuw90 Leeuw90 is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Dan geeft hij alleen de foto's van de vorige dagen weer en niet die van de betreffende dag. Maar ook nieuwe foto's kon hij niet importeren ( kwam een uitroepteken op de kleine afbeelding). Ze bleven echter wel op het kaartje staan.
Reageren

Labels
foto's kwijt, importeren, ipad, sd-kaart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Enkel fotoALBUMS importeren van IPAD naar Mac rcwvanes iPad algemeen 0 30-06-12 13:09
Foto's van digitale camera naar icloud Jepie iCloud 4 15-10-11 22:29
foto van camera naar Ipad gelder56 iPad algemeen 2 13-07-11 16:59
Video: Films vanuit mijn camera importeren naar ipad Lancia Muziek, foto & video 2 11-07-11 08:05
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.