//

iPhone apps automatisch naar iPad

iPhone apps automatisch naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) All, Ik ben al verschillende fora afgegaan, alles al geprobeerd maar ik kom er zelf niet uit. Wanneer ik mijn iPad met iTunes verbindt, zet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-13, 21:08
Deff Deff is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard iPhone apps automatisch naar iPad

All,

Ik ben al verschillende fora afgegaan, alles al geprobeerd maar ik kom er zelf niet uit.

Wanneer ik mijn iPad met iTunes verbindt, zet iTunes alle apps die ik op mijn iPhone heb staan over naar mijn iPad. Dit wil ik niet.

Nu heb ik bij beide apparaten 'Synchroniseer nieuwe apps automatisch' uit staan. Hiernaast kan ik niet selecteren om in het algemeen apps synchroniseren uit te schakelen.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Het begint me namelijk erg op mijn zenuwen te werken.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-13, 08:10
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Heb je bij instellingen-iTunes/Appstores ook de apps automatisch downloaden uitstaan?
Reageren

Labels
apps, ipad, iphone, itunes, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad springt automatisch naar beginscherm tijdens gebruik van Apps vianet iPad algemeen 10 04-12-17 12:34
Worden foto's naar Ipad 2 automatisch verkleind met programma Shrink Pic? ErnstGala Muziek, foto & video 0 14-07-12 21:34
Hoe voorkom je dat iPhone apps automatisch op je iPad komen? iphoonnoob iPad algemeen 4 18-05-12 11:43
Instalatie app op 1 Ipad automatisch naar 2e Ipad Gerke81 iPad algemeen 6 25-04-12 16:39
Apps van iphone naar ipad? Leonk iPad Apps 1 23-03-12 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.