//

ipad firmware niet compatibel.

ipad firmware niet compatibel. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) we hebben geprobeerd een ipad 4 te herstellen via itunes , maar krijgen melding van onbekende fout 21. daarna via redsnow nieuwe software ios 6.1.3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-06-13, 20:17
akuyp akuyp is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard ipad firmware niet compatibel.

we hebben geprobeerd een ipad 4 te herstellen via itunes , maar krijgen melding van onbekende fout 21. daarna via redsnow nieuwe software ios 6.1.3 gedownload maar bij redsnow kregen we de foutmelding firmware niet compatibel. wie weet wat ik nu moet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-13, 20:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Redsn0w werkt niet met een iPad 4. Dus, gewoon herstellen met iTunes en dan zou het probleem moeten opgelost zijn.

Kijk eerst na of met alle Redsn0w en eventueel TinyUmbrella oefeningen het hosts bestand niet verknoeid is.
  #3  
Oud 01-06-13, 21:03
akuyp akuyp is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor je reactie, maar de eerste x dat ik de ipad wilde herstellen is dit met gelukt door Alt en tegelijkertijd ipad herstellen aan te klikken in iTunes en daarna de firmware 6,1,3 gekozen die ik zelf gedownload had. Daarna werkte de ipad weer perfect. Wilde hem toen weer synchroniseren met mijn iMac en liep toen weer vast. Nu proberen wij het op de zelfde manier via iTunes maar nu werkt het niet meer en krijg de meling van de niet compatibel firmware.
Reageren

Labels
ipad 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: De iPhone kan niet worden hersteld omdat de firmware niet compatibel is. mathijs666 Jailbreak 13 07-05-13 18:36
iPhone 4S: Iphone 4S (simkaart niet compatibel) Lisandro Unlock 4 12-12-12 00:59
iPhone: Firmware bestand niet compatibel mogumrs Jailbreak 1 17-09-12 20:06
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is Ewoud33 Jailbreak 11 20-12-10 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.