//

iPad mini scherm stuk bij aankoop

iPad mini scherm stuk bij aankoop discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb afgelopen maandag een iPad mini gekocht en toen ik deze uitpakten kwam ik er achter dat het scherm gebarsten was. Vanwege examens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-13, 20:59
Jacky13 Jacky13 is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard iPad mini scherm stuk bij aankoop

Hallo,

Ik heb afgelopen maandag een iPad mini gekocht en toen ik deze uitpakten kwam ik er achter dat het scherm gebarsten was. Vanwege examens en dergelijke heb ik nog geen tijd gehad om terug te gaan naar de winkel en zijn er dus wat dagen verstreken en kan ik niet eerder dan morgen terug naar de winkel. Nu vroeg ik mij af of iemand anders hier al eens mee te maken heeft gehad? Ik ben namelijk erg bang dat de apple store mijn verhaal niet geloofd terwijl ik de iPad nog niet eens gebruikt heb. Ik heb wat andere posts gelezen op dit forum over gebarsten schermen en ik vrees het ergste. Vandaar dat ik mij afvraag of iemand anders ervaring heeft met zo'n zelfde situatie en hoe de apple store er op reageerde.

--

Laat maar zitten Ben terug gegaan naar de winkel en ze waren erg begripvol.

Laatst gewijzigd door Jacky13; 28-06-13 om 18:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-13, 14:09
Applegekie Applegekie is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard iPad

Beste,

Het grote nadeel bij jou is natuurlijk dat er een paar dagen tussen zitten.
Apple is erg moeilijk met garantie. Zo was de ventilator in mijn Mac kapot, had Apple Protection Plan en ze wouden het niet repareren. Omdat ik mijn Mac niet genoeg rust gaf. Raar maar waar. Ik hoop voor jou: Dat de iPad nog in het originele plastiek zit.
Het kan een productie fout zijn, maar ze geloven je pas als alles in het originele plastiek zit en de iPad nog nooit is aan of uit gezet is geweest.

Succes
Reageren

Labels
gebroken scherm, ipad mini



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad mini scherm probleem. ljans iPad algemeen 8 08-04-13 13:05
iPad vraagt om geheime vraag bij aankoop app Sjoerddouma iPad algemeen 18 25-03-13 11:34
iPad Mini, zwart scherm BVL724 iPad algemeen 1 15-02-13 22:53
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm daantje22 iPad algemeen 13 07-11-12 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.