iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Verzenden van e-mail met mijn IPAD gaat niet. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/141329-verzenden-e-mail-mijn-ipad-gaat-niet.html)

Dapper 03-07-13 15:24

Verzenden van e-mail met mijn IPAD gaat niet.
 
E-mail met mijn ipad verzenden met 1 van de 2 accounts gaat niet.Ik krijg dan de melding:Er is een kopie in uitgaand" geplaatst. De server accepteert het afzendadres "ėd.torn@ziggo.nl" niet.
Wat doe ik/gaat er fout? Iemand enig idee?
Vast bedankt.

Nikooos 03-07-13 16:24

Mijn gok is dat hij moeilijk omgaat met de trema op de e, maar hoe je dat gaat oplossen...Wel een vreemd emailadres met een trema erin.

Misschien sowieso niet zo handig om die hier zo open en bloot neer zetten?

Dapper 03-07-13 16:48

Bedankt voor je reactie.

Trema hoort er niet op, en is alleen abusievelijk in dit bericht terecht gekomen.

KvdS 03-07-13 17:05

Schrijf je instellingen eens op, misschien staat daar iets niet helemaal goed.
Heeft je ziggo account op je iPad wel gewerkt?

Dapper 03-07-13 20:06

Gegevens van mijn Ziggo account onder instellingen:

Pop-accountgegevens:

Naam: Pop.ziggo.nl
e-mail: zie vorige bericht
Beschrijving: Ziggo

Server inkomende post:

Hostnaam: pop.ziggo.nl
gebruikersnaam:e-mail adres
wachtwoord: ...........

Server uitgaande post:
smtp.ziggo.nl

KvdS 03-07-13 20:17

Bij ziggo staat het volgende

Hostnaam = pop.ziggo.nl
Gebruikersnaam = uw volledige e-mailadres
Wachtwoord = het wachtwoord van uw e-mailadres

Uitgaande post instellen
Hostnaam =smtp.ziggo.nl
Gebruikersnaam = uw volledige e-mailadres
Wachtwoord = het wachtwoord van uw e-mailadres
Druk op Bewaar

Hans Nuenen 03-07-13 22:16

Hoogstwaarschijnlijk heb je te maken met relaying. Dan heb je te maken dat er bij de uitgaande server 1 of 2 uitgaande servers hebt ingesteld en hierbij geen wachtwoord ed hebt ingesteld. Voorts moet je ook het uitgaande poortnr eens controleren
Baat dit niet schaad het niet suc6

uitsmijter 04-07-13 00:33

Kijk eens hier of alles goed staat bij je instellingen:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice...tellingen/ipad

Dapper 04-07-13 13:03

Ik denk dat het probleem is opgelost. Ik heb bij het scherm -SMTP- de "anderė SMTP-servers" aangezet en nu werkt het.
Ik zal de instellingen nog even op Ziggo doorlopen voor de zekerheid.
Iedereen bedankt voor de moeite.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.