iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Aankoop Appstore terugdraaien. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/141363-aankoop-appstore-terugdraaien.html)

pantahduc 04-07-13 11:07

Aankoop Appstore terugdraaien.
 
Ik heb een app gekocht in de Appstore en betaald via creditcard. Nu krijg ik die app niet aan het werk. Het gaat om http://r.mzstatic.com/email/images_s...cer_999999.gif


Alarm Klok voor iPad - Social Reader, het Weer & Alarm Klok, v4.62 (4+)
http://r.mzstatic.com/email/images_shared/spacer.gifSchrijf een recensie http://r.mzstatic.com/email/images_shared/spacer.gifMeld een probleem

Alarm Clock Company
App
2,69 €

http://r.mzstatic.com/email/images_s...cer_999999.gif

Totaal bestelling:
2,69 €

http://r.mzstatic.com/email/images_s...cer_999999.gif

Ik heb de app geinstalleerd maar zodra ik hem opstart sluit hij gelijk weer af. Dus ik heb er niets aan. Ik had eerst de gratis versie van deze alarm klok en die deed het prima, maar gisteren sloot hij dus ook ineens zomaar af. Daarom de betaalde versie gekocht, maar die doet hetzelfde. Nu hoop ik dat iemand weet wat ik moet doen om hem aan de praat te krijgen. Ik heb de oude klok verwijderd en mijn Ipad ook opnieuw opgestart, maar het helpt niet. Hij blijft gelijk afsluiten zodra ik hem heb opgestart. Mocht dit niet op te lossen zijn hoe kan ik dan die aankoop terugdraaien? Of kan dat niet? Ik heb ook op Meld probleem gedrukt en het probleem beschreven en dat verstuurd, maar toen kreeg ik de melding dat Apple hier niets mee deed en dat ik dat bij de uitgever van de app zelf moest melden. Daar heb ik een mail heengestuurd. Maar ik denk hier op het forum zitten ook vast wel mensen die hier wat mee kunnen helpen.
Alvast bedankt.
http://r.mzstatic.com/email/images_shared/spacer.gif


Guest-20180925190238 04-07-13 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 902337)
Ik heb een app gekocht in de Appstore en betaald via creditcard. Nu krijg ik die app niet aan het werk.

Dan update die iPad eens naar de laatste iOS versie. :rolleyes:

pantahduc 04-07-13 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 902339)
Dan update die iPad eens naar de laatste iOS versie. :rolleyes:

Hij is up to date. Helemaal bij met updaten. Dus dat is het niet, helaas.

Guest-20180925190238 04-07-13 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 902342)
Helemaal bij met updaten.

Dan neem even de tijd om jouw profiel aan te passen. :)

Hier staat nog zo'n topic:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...a-miskoop.html

pantahduc 04-07-13 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 902343)
Dan neem even de tijd om jouw profiel aan te passen. :)

Hier staat nog zo'n topic:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...a-miskoop.html

Profiel heb ik aangepast:-).
Ik hoef niet zo noodzakelijk mijn geld terug als wel dat die app het gaat doen. Daar hoop ik dus op dat er iemand is die weet hoe ik dat aan de gang ga krijgen.

Beech43 04-07-13 16:12

Wachten op de volgende update.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.