//

Gedeelde bibliotheek iTunes afspelen op iOS

Gedeelde bibliotheek iTunes afspelen op iOS discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn gedeelde iTunes bibliotheek afspelen op mijn iPad of iPhone af te spelen, maar dit lukt niet. Ik heb in iTunes de bibliotheek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-13, 20:58
dhoog dhoog is offline
• iOS 10.1
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard Gedeelde bibliotheek iTunes afspelen op iOS

Ik wil mijn gedeelde iTunes bibliotheek afspelen op mijn iPad of iPhone af te spelen, maar dit lukt niet.
Ik heb in iTunes de bibliotheek gedeeld en deze is zichtbaar op andere computers in iTunes. Ik krijg alleen de gedeelde bibliotheek niet zichtbaar op de iPad of iPhone. Ik heb in het instellingen menu van zowel de iPad en de iPhone het account ingevuld voor het delen van de bibliotheek. Ook zit de computer met iTunes op dezelfde router als de iPad en iPhone. De computer staat altijd aan en iTunes is opgestart.
Alle instellingen zoals beschreven op de Apple support site zijn op de juiste manier ingesteld (iOS: thuisdeling instellen op uw apparaat). Ook wanneer de iPad of iPhone dmv de kabel aan de computer is aangesloten, komt de gedeelde bibliotheek niet te voorschijn.
Is er nog iemand die een idee heeft hoe ik dit kan oplossen? Ik weet dat er diverse app's zijn die dit ook kunnen, maar ik wil dit graag werkend hebben via de originele Muziek-app.

Groetjes Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-13, 15:44
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je in je router Multicast aangevinkt ?
Ziehier uitleg voor een Cisco-router.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gedeelde bibliotheek iPad UbiOne iPad algemeen 0 30-07-13 16:40
Sms probleem gedeelde iTunes account Joepslijpen iPhone algemeen 1 01-07-12 08:57
Mac OS X: Gedeelde map iTunes?? dedominee iTunes 0 16-10-11 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.